:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ

 
12.04.2013 16:33
Автор: Гришко Марія Григорівна, аспірант Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Характерною ознакою сучасного суспільства є його інформаційність. Перехід до інформаційних технологій підвищує роль інформаційних ресурсів та вимоги до їх якості. Нині жодна сфера діяльності не може функціонувати не лише без виробничих, але й без інформаційних ресурсів і технологій. Одним з головних ресурсів управління є інформація, а отже дослідження проблем інформаційного забезпечення є важливим науковим завданням.
Однією з важливих умов удосконалення управління торговельними підприємствами  є покращення її інформаційного забезпечення.
Крім документообігу, що складає основу інформаційних потоків, значні обсяги інформації циркулюють між функціональними підрозділами торговельних організацій, а також між суб’єктами торговельного бізнесу та представниками інших сфер національної економіки. Отримана інформація є необхідною для інформаційного забезпечення управління, підвищує його оперативність та обґрунтованість прийняття управлінських рішень. Але ця інформація, як правило, майже не формалізована, обсяги і строки її надходження не чітко регламентовані. Нерідко така інформація дублює документовані дані, що надходять на ті ж адреси і в ті ж терміни. Тому удосконалення електронного документообігу необхідно проводити одночасно з удосконаленням потоків усної інформації.
Потужність інформаційних потоків не можна ототожнювати з об’ємом інформаційних фондів. На жаль при діючій нині організації управління торговельними підприємствами не вся інформація використовується у повному обсязі. Це знижує якість економічного аналізу і планування, приводить до нераціонального використання ресурсів на їх організацію, негативно відображається на ефективності управлінської діяльності.
Інформаційне забезпечення в управлінні торговельними підприємствами має певні особливості, основними з яких є:
- у процесі використання управлінська інформація не втрачає свою корисність одномоментно, а поступово переносить власну вартість на результат функціонування управлінської діяльності;
- обіг інформації в торговельних підприємствах здійснюється по захищених каналах за допомогою спеціальних засобів її поширення та збереження;
- значна частина інформації містить попередні дані, що використовуються керівництвом для прийняття рішень;
- в управлінській інформації прослідковуються суб’єктивні моменти (думки, оцінки, узагальнення та інше);
- інформація управління торговельними підприємствами може містити необ’єктивні дані про стан певного об’єкта, спричинені чутками, стереотипами та іншим;
- різні види інформації системи управління повинні мати різні режими доступу залежно від рівнів менеджменту задля унеможливлення  порушення комерційної таємниці торговельного підприємства.
Інформаційний процес управління буде найбільш ефективним для торговельних підприємств при використанні сучасної електронно-обчислювальної техніки, якою користуватимуться кваліфіковані спеціалісти. Подібні способи нададуть змогу досить просто, а головне – швидко зібрати, обробити та зробити аналіз існуючої інформації.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
18.04.2013 23:27
СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
17.04.2013 16:56
АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СПОРТУ, БІЗНЕСУ ТА ДЕРЖАВИ
17.04.2013 13:55
ОЦЕНКА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ (НА ПРИМЕРЕ ОАО «ПИНСКИЙ МЯСОКОМБИНАТ»)
16.04.2013 12:45
РОЛЬ ФАНДРАЙЗИНГА У СТВОРЕННІ ТА ПРОСУВАННІ БРЕНДУ
16.04.2013 09:40
ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ТА СУЧАСНОГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
13.04.2013 12:42
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ПОСАДОВИХ ОСІБ МИТНИХ ОРГАНІВ
08.04.2013 16:08




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.201 сек. / Mysql: 1599 (0.158 сек.)