:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ

 
21.02.2013 16:09
Автор: Cегеда Ірина Василівна, асистент кафедри туризму та готельного господарства Харківської національної академії міського господарства
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Конкурентоспроможність - багатоаспектне поняття, що означає відповідність товару умовам ринку, конкретним вимогам споживачів не тільки за своїми якісними, економічними, технічними, естетичними, ергономічними характеристиками, але і за комерційними та іншими умовами його реалізації (терміни постачання, ціна, канали збуту, сервіс, реклама тощо).
За даними Всесвітнього Економічного Форуму 2011 р. [1] в рейтингу конкурентоспроможності Україна посідає 82 місце серед 142 оцінюваних країн, піднявши свої показники на сім позицій, в порівнянні з попереднім 2010 р. Перед Україною - Тринідад і Тобаго (81 місце), а відразу за нею Намібія та Гватемала (83 і 84 місця відповідно). Лідирують: Швейцарія, Сінгапур, Швеція. У 2010 р. Україна займала 89 позицію з 139 країн, а в 2009 р. - 82 з 133 обстежених країн (рис.1).


Рис.1. Переваги та перешкоди конкурентоспроможності України

Згідно з Фондом «Ефективного управління» [2] Харківська область за 2011 р. суттєво покращила свої позиції і піднялась на третє місце з сьомого в рейтингу конкурентоспроможності регіонів України.
Конкурентоспроможність послуг готельного господарства - це синтетичний показник, що відображає ступінь ефективності зовнішніх і внутрішніх факторів, на перший план серед яких виходять: ціна, якість, новизна, наукоємність та  інтелектомісткість послуги, та впливає на успішність функціонування будь-якого підприємства готельної індустрії (рис. 2).



Рис. 2. Фактори конкурентоспроможності підприємства

Оцінка ступеню конкурентоспроможності будь-якого підприємства полягає в виборі базового об’єкта для порівняння, тобто підприємства-лідера за допомогою кластерного аналізу. В залежності від рівня розвитку готельної індустрії України множиною ознак для аналізу, наприклад, можуть бути: кількість засобів розміщення; місткість; кількість номерів; житлова площа номерів; середня площа одного номеру; коефіцієнт завантаження; кількість обслугованих приїжджих, у тому числі іноземців; загальний час перебування приїжджих, у тому числі іноземців; доходи від основного виду діяльності; доходи від надання додаткових послуг; інші доходи; операційні витрати; інші витрати; обсяги експорту послуг;  середньооблікова кількість штатних працівників.
Самий поверхневий аналіз діяльності найбільш розповсюджених засобів розміщення - готелів показує, що на якомусь етапі їх розвиток не відповідав вимогам дійсності і вони задовольнялися станом, який колись дозволяв їм отримувати позитивні фінансові результати. Але в сучасних умовах, коли склався і працює ринок готельних послуг, який розбитий на сегменти і всередині кожного йде жорстка конкуренція, для збереження конкурентоспроможності необхідно розвиватися, причому безперервно.
Основної переваги готель домагається тоді, коли він ефективно використовує номерний фонд і в той же час пропонує такий набір додаткових послуг, що враховує потреби як клієнтів, які проживають в готелі, так і клієнтів з вулиці. Необхідність безперервного розвитку всіма готелями сприймається як аксіома і здійснюється відповідно до фінансових можливостей кожного з них.
Для підвищення рівня конкурентоспроможності готелі повинні постійно вводити інновації, щоб залишатись провідними в своєму сегменті та бути на два кроки попереду конкурентів. Щоб забезпечити такий розвиток підприємство повинно мати власні основні й оборотні кошти. В цьому плані готельна діяльність характеризується рядом особливостей, що впливають на формування їх ціни: собівартість послуги, рівень цін на аналогічні послуги у конкурентів, співвідношення попиту і пропозиції, рівень заробітної плати персоналу, якість обслуговування, рівень конкурентоспроможності регіону, країни в цілому.

Список використаних джерел:
1. Звіт про глобальну конкуренцію [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.weforum.org/
2. Щорічне дослідження конкурентоспроможності регіонів України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.feg.org.ua/news/

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
КЛАСТЕРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
20.02.2013 10:44
МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ
18.02.2013 14:46
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
18.02.2013 14:43
КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТ
18.02.2013 14:32
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
07.02.2013 13:21
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
06.02.2013 14:12
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ УКРАЇНИ
06.02.2013 13:32
АРМ МЕНЕДЖЕРА ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
06.02.2013 12:41
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
06.02.2013 12:12
ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
06.02.2013 11:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.158 сек. / Mysql: 1599 (0.122 сек.)