|
|
|
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
|
18.02.2013 14:43 |
Автор: Осінкіна Ірина В'ячеславівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Одеська область, володіючи унікальними рекреаційними ресурсами, займає з 3-го по 8-е місце в загальноукраїнському рейтингу за основними показниками туристичної діяльності серед 27 підрозділів українського туристичного ринку. Однак питома вага Одеської області наближена до середньостатистичної (3,7%), що вказує на суттєві недоліки у роботі місцевих туроператорів і турагентів, а також на існуючий потенціал у розвитку туристичної сфери [1]. На ринку туристичних послуг м.Одеси було проведено маркетингове дослідження фахівцями відділу маркетингу туристичного оператора «Туртесс Тревел» для туристичної агенції «Меридіан» в рамках проекту «Туртесс Партнери» методом напівстандартизоване інтерв'ю «face-to-face». Обсяг вибірки склав 26 експертів, які пресдтавляли туристичні агенції. Оцінюючи в цілому ринок туризму м. Одеси (зміст, якість і т.д.), представники туристичних агентств вважають ситуацію на ньому досить позитивною (середня оцінка 4,35 по 7-ми бальній шкалі). В результаті досліджень було виявлено наступне: туристична галузь потребує підтримки органів державної та місцевої влади; якість турпродукту та сервіс відіграють вирішальну роль при виборі компанії. Рекомендації колег, друзів, орієнтація всієї діяльності на клієнта впливають на вибір компанії, які надають туристичні послуги; найбільшу спонтанну популярність у регіоні мають такі компанії як: Пілот, Вівал тур, Експо-тур, Меридіан і Дискавері-тур. За результатами аналізу конкурентої ситуації на ринку туристичних послуг Одеського регіону сучасного стану туристичної активності турфірм Одещини [1], зроблено висновок, що серед проблем, розв'язанню яких варто приділити першочергову увагу, є наступні: створення системи постійних статистичних спостережень у сфері туризму; створення потужного Інтернет-ресурсу, який висвітлюватиме всі події відносно розвитку туризму в регіоні як для туристів, так і для професіоналів турбізнесу; залучення державної підтримки для популяризації регіонального турпродукту на світовому туристичному ринку; стимулювання туристичних підприємств, які створюють привабливі для іноземних туристів турпродукти; оптимізація структури туристопотоку по цілях подорожей; удосконалювання екскурсійної діяльності тощо. На нашу думку, запропоновані заходи вдосконалення діяльності турфірм Одеської області здатні вирішити низку проблем і підвищити конкурентоспроможність даного регіону на туристичному ринку.
Список використаних джерел: 1. Аналітична довідка про роботу туроператорів та турагентів України за 2007 – 2010 роки. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http:// www.tourism.gov.ua..
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|