|
|
|
КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТ
|
18.02.2013 14:32 |
Автор: Місіченко Ольга Олександрівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
За оцінками компанії Internet World Stats, у 2011 р. число Інтернет-користувачів наблизилося до цифри 1,5 млрд. чол. Отже, за період з 2007 по 2011 р. кількість користувачів збільшилася приблизно на 0,5 млрд. чол. [1]. Найбільші темпи зростання кількості користувачів показали країни Середнього Сходу, Африка і Латинська Америка. За даними Bigmir-Internet, що спеціалізується на проведенні досліджень українського Інтернету, у липні 2010 р. кількість користувачів в Україні склала більш ніж 11 млн.чол. [2]. Однією з форм представлення промислового підприємства у віртуальному середовищі є корпоративний сайт. Ця форма є найбільш ефективною для комунікації з внутрішніми і зовнішніми аудиторіями. Важливу роль у комунікативній Інтернет-діяльності відіграє контент сайту. У фаховій літературі пропонуються ознаки, що визначають ефективність контенту сайту промислового підприємства (табл.1) [4]. Інформаційна природа Інтернет призвела до виникнення нового виду посередництва, яке не пов’язано з переміщенням товарних потоків ― віртуальних посередників, що надають власний простір для розміщення маркетингової інформації про підприємства. Використання віртуальних посередників в діяльності промислових підприємств дозволить підвищити ефективність здійснюваних комунікацій. До носіїв Інтернет-реклами промислових підприємств відносяться: банери, веб-сайти, електронна пошта, списки розсилання, блоги, реєстрація в пошукових системах і каталогах, реклама за допомогою електронної пошти, конференції, електронні засоби масової інформації, портали, безкоштовні поштові сервіси, тематичні сайти, торговельні системи, пошукові системи і каталоги, банерні мережі, поштові розсилки, спливаючі вікна.
Таблиця 1 Критерії ефективності контенту сайту
Сайти підприємств є основним джерелом інформації для журналістів. Проте у теперішній час більшість українських промислових підприємств не використовують власні корпоративні ресурси як джерело PR-інформації, тим самим істотно обмежуючи комунікативні можливості Інтернет. Хоча, одним з критеріїв, який дозволяє оцінити потенціал ресурсу для здійснення комунікативної діяльності в Інтернет є наявність інформації про підприємство, контактна інформація.
Список використаних джерел: 1. Глобальная статистика украинского Интернета за март 2010 г. Загл.с экрана. Режим доступа http://bigmir-internet.com.ua/news/986/ 2 Исследования украинской аудитории Интернет. Загл.с экрана. Режим доступа: http://www.gemius.com.ua/ 3. Медіа-дослідження української аудиторії Інтернету. Загл.с экрана. Режим доступа: http://www.gfk.ua/public_relations/useful_info/index.ua.html 4. Ботушан М.І. Маркетинговая модель коммуникации на промышленном рынке / М.І. Ботушан // Науковий вісник Одеського державного економічного університету. ― №12 (90). ― 2009. ― С. 74-85.
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|