|
|
|
СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА СТАНОВИЩЕ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ КОМПЛЕКСІ
|
17.02.2013 17:42 |
Автор: Тарасенко Олександр Русланович, студент Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво; ] |
На сьогодні в Україні складається критична ситуація економіки, а саме виробництва, малого бізнесу та сільськогосподарського комплексу. Виходячи із статистичних даних можна стверджувати,що виробництво та сільськогосподарський сектор прямує до розрухи. Чому ж так відбувається? Чому інвестори не вкладають кошти у вітчизняне виробництво? На ці питання відповісти може кожен але вдіяти з цим державі, в особі можновладців не до снаги. Головними факторами є нестабільне політичне становище, частота зміни законодавства, відсутня стабільність та інше Починаючи із не ефективного управління держави та секторів економіки, за всі роки незалежного рівня життя в Україні. На даний час в Україні занепад економіки яка має 379,6 млрд. грн боргу, щоб погасити заборгованість продає збанкрутілі державні підприємства (на даний час продано близько 80% залишилося по Україні лише 4500 тис. підприємств), піднімає податкові збори, щоб збільшити надходження до державного бюджету. Що ж відбувається продавши підприємства, виробництва, фермерські господарства? Держава втрачає власність та виробництво, тобто стає менше виробляти, що в свою чергу знижує заробіток. А держава що не виробляє не може стати провідною країною.[1] Виходячи з цього посадові особи кожного року збільшують податки, митні збори для покриття боргу та збереження на певний час власного виробника. Але до чого це призведе? Існує два варіанти 1) збільшення оподаткування призведе до неможливості сплачування підприємством зборів, підвищення цін, скорочення робочих місць, не можливість оновлення технічного стану виробництва, збільшення безробіття. Надалі крах виробництва, малому бізнесу, що і відбувається в Україні. Виходячи з цього через певний період суб’єктів, яких можна оподатковувати стане менше. Інший варіант 2) рекомендований та застосовується у багатьох країнах з розвинутою економіки. Які в свою чергу сприяють та допомагають розвитку малого бізнесу (який є рушійною силою у розвитку економіки України) середнього бізнесу, виробництва, сільськогосподарського комплексу. Чому ж немає сприяння зі сторони держави людям які фактично проявили ініціативу допомогти країні (відновити виробництво, фермерські господарства, в подальшому сплачувати помірні податки, збільшити кількість робочих місць та підняття рівня економіки в цілому). Тобто зі сторони держави було б доцільно проводити лояльну політику оподаткування та сприяння на початкових стадіях розвитку малого бізнесу. Тому що чим більше на ринку з’явиться підприємства. Виробництв тим краще конкурентне середовище, тобто постійна боротьба призведе до удосконалення, інновацій у виробництві, зникнення монополістів на ринку. В подальшому краща якість товарів, зменшення ціни та інші позитивні сторони. Для держави яка знищила власні виробництва або довела їх до низького технічного стану. Це певний шлях покращення рівня життя людей та збільшення кількості підприємств за умов помірного оподаткування, також є вірогідність виходу із тіні певної кількості підприємців.[2] Отже краще оподатковувати велику кількість підприємств помірним податком. А ніж малу кількість великими податковим збором. В цьому випадку я, як студент та маю бажання щоб моя держава розвивалась можу порадити уповноваженим особам нашої країни розробити програму розвитку сільськогосподарського комплексу або села в цілому за підтримки підприємців, активістів та просто небайдужих людей це може стати реальністю.
Список використаних джерел: 1. Зличенко Н.В. Шляхи підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва // Економіка АПК – 2012 – №2 – с.19-20. 2. Пушак Я. Я. Місце та роль промисловогокомплеку україни//Вісник економічної науки україни 2008- №2-с.130-135.
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|