:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА ПРОДУКЦІЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ОБ’ЄКТ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ :: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА ПРОДУКЦІЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ОБ’ЄКТ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ
:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА ПРОДУКЦІЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ОБ’ЄКТ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІННОВАЦІЙНА ПРОДУКЦІЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ОБ’ЄКТ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ

 
09.10.2012 14:19
Автор: Косцик Романа Степанівна, аспірант Національного університету «Львівська політехніка»
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]
Інноваційна продукція промислових підприємств – це результат діяльності підприємства, що виражається у сукупності продуктів, робіт, послуг,  виконаних з використанням наявних ресурсів за певний проміжок часу та є результатом фундаментальних та прикладних досліджень і розробок, який спрямований на позитивні зміни у діяльності підприємства.
Саме промислові підприємства є одними з ключових елементів у системі господарства країни. Промислові підприємства виробляють матеріальну продукцію призначену для використання різноманітними виробничими та іншими організаціями та для особистих потреб населення. Суб’єктам господарювання інноваційна продукція необхідна для розвитку своєї діяльності, вдосконалення виробництва, підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку тощо.
За даними статистики України у 2010 році 1217 (1180 у 2009 р.) промислових підприємств впроваджували інновації та 964 (994 у 2009 р.) які реалізовували інноваційну продукцію загальною вартістю 33697,6 млн. грн. (у фактичних цінах) (31432,3 млн. грн. у 2009 р. відповідно).  Також було освоєно виробництво 2408 (2685 у 2009 р.) найменувань інноваційної продукції у промисловості 615 (614 у 2009 р.) підприємствами [1, с. 325]. Ці факти свідчать про те, що в Україні існує доволі велика кількість промислових підприємств, які займаються інноваційною діяльністю. Проте, вона дуже повільно розвивається, в деяких випадках навпаки регресує. Хоча інноваційний потенціал України достатньо високий, проте інноваційна діяльність вимагає більшого сприяння з боку держави та розвитку зі сторони безпосередньо підприємництва.
Впровадження інновацій може нести як матеріальний, так і нематеріальний ефект. Зокрема матеріальна форма може виражатись у збільшенні прибутку, збільшенні обсягу виробленої продукції внаслідок впровадження інноваційної технології та оптимізації виробництва. Нематеріальний ефект від впровадження інновацій може виражатись у скорочені часу на виробництво, на надання послуг, в управлінських процесах тощо.
Проте, ключовим етапом в інноваційній діяльності є комерціалізація інновацій. Комерціалізація інноваційної продукції – це процес виведення інноваційного продукту (винаходу, промислового зразка, раціоналізаторської пропозиції, корисної моделі тощо) на ринок з метою отримання економічної вигоди. Не варто недооцінювати значення цього процесу, адже часто підприємство розробивши певну інновацію не вміє правильно вивести її на ринок і зробити з неї об’єкт купівлі-продажу, продукція знаходиться в межах підприємства та не має подальшого розвитку. Саме від вірного здійснення процесу комерціалізації залежить успіх інноваційної продукції промислових підприємств на ринку, можливість її продажу та придбання споживачами.

Література:
1. Статистичний щорічник за 2010 рік / за ред. О.Г. Осауленка. – К.: ТОВ «Август Трейд», 2011. –  560 с. ISBN 978-966-2224-15-3.
2. Карпунь І.Н. Інноваційний розвиток суб’єктів господарювання: методологія формування, механізми реалізації: [монографія]. / І.Н. Карпунь, М.С. Хом’як. – Львів: Львівський державний інститут новітніх технологій та управління імені В’ячеслава Чорновола, 2009.– с.432. –ISBN 978-966-199-001-1.
3. Полінкевич О.М. Моніторинг інноваційних процесів промислових підприємств [Електронний ресурс]: (Економічний форум) / О.М. Полінкевич // науковий журнал. – 2011. - № 2 – Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Ekfor/ 2011_2/41.pdf.  - Назва з екрана.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО ІНВЕСТУВАННЯ В ОБ'ЄКТИ РИНКОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
05.10.2012 10:08




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.379 сек. / Mysql: 1570 (0.312 сек.)