:: ECONOMY :: СТАН ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА КОРДОНОМ :: ECONOMY :: СТАН ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА КОРДОНОМ
:: ECONOMY :: СТАН ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА КОРДОНОМ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СТАН ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА КОРДОНОМ

 
25.09.2012 11:14
Автор: Антонів Олександра Миронівна, аспірант Львівської комерційної академії
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

В сучасних умовах господарювання виставково-ярмаркова діяльність виконує функцію генератора та є ключовою ланкою процесів обміну інформацією на міжнародному рівні, забезпечує мобільність ринку, формує значні фінансові потоки та приносить додатковий дохід до бюджетів країн. Згідно з оцінками Всесвітньої асоціації виставкової індустрії UFI, за результатами діяльності у 2011 році виставково-ярмаркова діяльність у світі характеризувалась такими показниками: близько 30,7 тис. виставково-ярмаркових заходів (враховано лише заходи з площею понад 500 м2), 2,8 млн. підприємств-учасників, 260 млн. відвідувачів. 

Сьогодні лідером за кількістю проведених виставково-ярмаркових заходів, а також їх відвідуваності є Західна Європа. При цьому лідируюче положення у виставково-ярмарковій діяльності належить Німеччині. Ця держава має в своєму розпорядженні приблизно 2 млн. м2 виставково-ярмаркової площі, де можна розмістити до 80 тис. експонентів і що дозволяє прийняти близько 7 млн. відвідувачів на рік. У Німеччині проходить в середньому близько 110-115 спеціалізованих або багатогалузевих виставок. Щорічно уряд цієї країни виділяє понад 150 млн. євро на підтримку та розвиток виставково-ярмаркової діяльності. Основним центром проведення таких заходів у Німеччині є Ганновер. 

Зауважимо, що поряд з Німеччиною важлива роль у проведенні виставково-ярмаркових заходів на європейському континенті належить також Франції, Італії, Великобританії, Іспанії, Бельгії та іншим країнам. 

В Італії один з найбільших виставкових центрів знаходиться в Мілані. В ньому щорічно проводиться 900 конгресів з більш ніж 120 тис. учасниками. Також щорічно тут проводиться понад 80 виставково-ярмаркових заходів, в яких бере участь до 31 тис. експонентів (близько 16 % з-за кордону). Їх відвідує понад 2,5 млн. чоловік (27 % — з-за кордону). 

Понад 100 щорічних і таких, що постійно розвиваються регіональних, міських, національних і міжнародних виставково-ярмаркових заходів, презентацій і конгресів, десятки мільйонів м2 площі, що орендуються, сотні тисяч учасників і мільйони відвідувачів — такі складові сучасного виставково-ярмаркового бізнесу Франції. 

Головні виставкові центри Іспанії розташовані в Мадриді, Аліканте, Барселоні, Бельбао, Валенсії, Сарагосе. Основним виставковим комплексом країни є Pargue Ferial Juan Carloc I в Мадриді. Його загальна площа більше 200.000 м2. Найбільшою міжнародною виставкою в Мадриді є виставка комп'ютерної техніки, програмного забезпечення, інформаційних і комунікаційних технологій «Simo Tcj». Великий інтерес викликають також наступні міжнародні виставки: електротехнічного і електронного промислового устаткування — «MATELEC»; виставка запчастин для автомашин — «MOTORTEC»; виставка кондиціонуючого, вентиляційного, опалювального, такого, що охолоджує і морозильного устаткування «Climatizacion». 

Цікавим є те, що активність виставково-ярмаркової діяльності у Великобританії значно нижча порівняно, наприклад, з Німеччиною. Проте щорічно у Лондонському виставковому центрі проводиться більше 165 різних виставок-шоу за такими різноманітними галузями, як інформаційна технологія, виробництво, інжиніринг, фінанси, фармацевтика, громадське харчування, сільське господарство і туризм, які відвідує більше 3 млн. чоловік, в роботі виставково-ярмаркових заходів бере участь понад 100 тис. організацій, з яких близько 25 % є регулярними зарубіжними учасниками.

За експертними оцінками, оборот у сфері виставково-ярмаркової діяльності у Європі складає приблизно 400–600 млн. дол. в рік. Економічна ефективність від діяльності виставкових організацій, що є членами Союзу виставок і ярмарків, може скласти в 2012 р. 250–300 млн. дол. США, в 2050 р. — 400–500 млн. дол. США.








Рис.1.Динаміка виставково-ярмаркових заходів у країнах Європейського союзу [складено автором за даними 3]




Вважаємо за доцільне відзначити, що Стрімке зростання економіки Китаю в останнє десятиліття стимулювало і бурхливий розвиток виставково-ярмаркового бізнесу в країні. Сьогодні ця галузь переживає безпрецедентний бум. Щорічно кількість виставково-ярмаркових заходів збільшується приблизно на 20 %. Тематика таких заходів охоплює практично всі промислові галузі від машинобудування, електроніки і металургії до текстилю і одягу, сільського господарства, транспорту і логістики, туризму. Якщо до недавнього часу лише небагато ярмарків мали міжнародну спрямованість і, таким чином, навряд чи представляли інтерес для іноземних фірм, то сьогодні китайський виставковий ринок повернувся лицем до світу. За підтримки іноземного бізнесу в країні стали регулярно проводитися масштабні міжнародні виставково-ярмаркові заходи. Найзначніші виставково-ярмаркові території розташовані в столиці — Пекіні, Шанхаї, а також в Гуаньчжоу і Даляні. Всього в Китаї налічується близько 150 виставкових майданчиків.

Виставково-ярмаркова діяльність користується великою популярністю і в Північній Америці і, зокрема, в США; вважаємо за доцільне зазначити, що загальна виставково-ярмаркова площа збільшилася на 35%. У США і Канаді, згідно з даними видання "Trade Show Week Data Book", щорічно проводиться близько 4,2 тис. виставково-ярмаркових заходів. 

У Канаді виставково-ярмаркові заходи проводяться у Ванкувері, Віндзоре, Галіфаксе, Калгарі, Квебеке, Монктоне, Оттаві, Монреалі, Ред-діре, Торонто, Едмонте.

У Оттаві основна спрямованість виставок — фінансові послуги, інформаційні технології в системах управління, професійне навчання і підвищення кваліфікації, наприклад, Careers Training & Development Show.

Найбільше число міжнародних і національних виставок проходить в Торонто, головним чином в промисловій сфері, в їх числі міжнародна виставка Інтернет-технологій, мережевий менеджмент — Internet World/Ispon Canada, канадська виставка промислових технологій — Canadian Manufacturing week, канадська виставка електронних технологій — Canadian High Technology Show (CHTS), канадська виставка по деревообробці — Woodworking Machinery & Supply Expo (WMS) та ін.

Зауважимо, що у США давно вкорінилася думка, що торгові виставково-ярмаркові заходи — це перш за все великий бізнес, притому це найскладніша форма маркетингу. Масовий розвиток виробництва став головною причиною розвитку виставково-ярмаркової справи в країні.

Щорічні вкладення американської промисловості у виставково-ярмаркову діяльність складають 60 млрд. дол. США, що дозволяє привернути до них увагу 60 млн. відвідувачів. У країні щороку проводиться більше 10 тис. регіональних, національних і міжнародних виставок, в яких беруть участь близько 50 тис. компаній. Понад 40% цих виставково-ярмаркових заходів вважаються великими: вони привертають, в середньому, майже по 27 тисяч відвідувачів.

Однак більш динамічний розвиток виставково-ярмаркової діяльності у порівнянні з Європою і Америкою спостерігається і в країнах Південно-Східної Азії. Найбільш великі міжнародні виставково-ярмаркові заходи проводяться в країнах, що розвиваються, і такими  є Дамаск (Сирія) та Мадрасе (Індія). Щорічно у Дамаску проводиться міжнародна виставка «Damascus International Fair». На якій представлені наступні напрями: нафта і газ, енергетика, металургія і машинобудування, сільське господарство, металообробка, харчова промисловість, суднобудування, будівництво.

Дослідження показали, що у 2011 році найбільше проводилось галузевих (спеціалізованих) виставково-ярмаркових заходів у світі. На другому місці були багатогалузеві виставки та ярмарки споживчих товарів Останнє місце посідають багатогалузеві виставково-ярмаркових заходів обладнання і технологій.

Як видно, із проведеного аналізу, за масштабами розвитку та динамікою впродовж останніх років у світі виділяються декілька макрорегіональних виставково-ярмаркових ринків. А саме: 

1. Насичений ринок Західної Європи – великі масштаби та практично відсутня динаміка; 

2. Близький до насичення ринок США та Канади – великі масштаби, слабка динаміка зростання; 

3. Ненасичені ринки Східної Європи та Близького Сходу – порівняно незначні масштаби, значне зростання; 

4. Ненасичені динамічні ринки Південної Америки та Азії – порівняно незначні масштаби, стрімке зростання.

Таким чином, на підставі проаналізованих даних, Європа по історичним, геополітичним, економічним і іншим причинам продовжує бути метрополією торгових виставково-ярмаркових заходів, що, однак, не знижується значення цієї діяльності на Північно-Американському континенті та в бурхливо розвивається Південно-Східної Азії. [4; 96-113]. 




Список використаних джерел:

1. Підгрушний Г.П., Пекар В.О., Денисенко О.О. Виставкова діяльність та її значення як інструменту регіонального розвитку. -  Український географічний журнал - 2009Итальянские выставки: паспорт в мир // www.aefi.it

2. Euro Fair Statistics 2011. – Audited key figures of trade fairs and exhibitions in Europe 2012. - www.fkm.de

3. www.ufi.org, 




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС- ПЛАНУВАННЯ ЯК ЗАПОРУКИ ВЕДЕННЯ УСПІШНОЇ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ РИНКОВО-ОРІЄНТОВАНОЇ ЕКОНОМІКИ
12.10.2012 13:19
ВИКОРИСТАННЯ SWOТ-АНАЛІЗУ ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ ЛІДЕРА ПИВО-БЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ГАЛУЗІ
12.10.2012 12:52
КОРПОРАТИВНО-СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ ОТЕЧЕСТВЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ
09.10.2012 18:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.470 сек. / Mysql: 1570 (0.4 сек.)