:: ECONOMY :: ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ  ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ» :: ECONOMY :: ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ  ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
:: ECONOMY :: ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ  ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»

 
30.05.2012 15:28
Автор: Сіренко Світлана Олександрівна, кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Штовбань Вікторія Олександрівна, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Ринок хлібобулочних виробів є одним з найважливіших,  тому що  хліб і хлібні вироби в харчовому раціоні слов'ян є щоденними продуктами. Особливе місце хліба в харчуванні визначає необхідність чіткої орієнтації виробника і споживачів в розвитку асортименту на майбутнє. 
Товарний асортимент — це група товарів, тісно пов'язаних між собою схожістю принципів функціонування, продажем одним і тим самим групам покупців, реалізацією через аналогічні канали збуту або належністю до одного й того самого діапазону цін [1].
Мета дослідження полягає у визначенні та обґрунтуванні шляхів покращення існуючого стану товарного асортименту хліба та хлібобулочних виробів на ВАТ "Гайсинхлiб".
Основними видами діяльності ВАТ «Гайсинхліб» є виробництво таких товарів, як: вироби хлібобулочні, в тому числі здобні;борошняні кондитерські вироби, в тому числі тістечка та пряники.
ВАТ "Гайсинхлiб" виробляє хлiбобулочнi вироби та реалiзує їх через торгову мережу приватних пiдприємцiв. Мають вплив на виробництво хлiбобулочних виробiв пори року. Зростання виробництва спостерігається в весняно-лiтнiй перiод. В зимовий перiод в зв'язку з низьким попитом населення на хлiбобулочнi вироби спостерiгається спад виробництва.
Для визначення шляхів оптимізації товарного асортименту ВАТ «Гайсинхліб» нам необхідно здійснити АВС-аналіз за даними  по обсягах  виробництва та продажу у 2011 році.

Структура асортименту хлібобулочних виробів, що виготовляються
 ВАТ «Гайсинхліб» у 2011 році



За результатами проведеного АВС-аналізу до групи «А» увійшли такі асортиментні групи як хліб пшеничний «Звичайний», хліб пшенично-житній «Зернятко», які  приносять основний дохід підприємства.
Товари групи «В» - це хліб білий з борошна пшеничного, батон нарізний молочний, булочка «Здоров'я», булочка з крихтою, булочка для гамбургерів. Ці товари складають основу асортименту продукції та  приносять досить суттєвий дохід. Їх не можна залишати без уваги. Попит на ці вироби доволі стійкий, а цінова категорія – середня.
Щодо товарів групи «С» - вони служать «доповненням» основного асортименту, приносять лише 5-10% загального доходу при цьому кількісно представляють собою найбільшу частину асортименту (близько 40%). У нашому випадку такими товарами є булочки „Їжачок", булочки з маком, торт "П'яна вишня", торт «Кавовий», торт "Кошик з полуницями", торт "Празький", тістечко "Трубочка заварна з кремом", тістечко "Кільце пісочне", тістечко «Корзинка з шоколадною крупою», тістечко "Лимонне", тістечко "Корзинка з білковим кремом".
З огляду на це, необхідно розширити асортимент  товарів групи «А» шляхом збільшення обсягу їх виробництва. Дана група товарів користуватиметься попитом завжди, оскільки хліб є продуктом повсякденного вживання населення. Тому нарощення обсягу випуску даних видів хліба буде ефективно впливати на збільшення обсягів отриманого прибутку від реалізації.

Список використаної літератури:
1. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. - К.: Лібра, 2004. - 712 с.
2. http://acc.smida.gov.ua/emitents/zvit_menu.php?id=5916&forma=BUS_ TEXT&zvit_type=vat177&kod=00375740



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА «НЕМИРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КООПЕРАТИВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ»
31.05.2012 22:00
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ВНУТРІШНЬОМУ РИНКУ
30.05.2012 19:58
МЕТОДИ ВПЛИВУ НА КУПІВЕЛЬНУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
30.05.2012 19:29
АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
30.05.2012 10:19
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
30.05.2012 09:22
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ
30.05.2012 08:38
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО ПОРТФЕЛЮ ТОВ «ГНІВАНСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА»
25.05.2012 19:59
СОВРЕМЕННЫЕ АСПЕКТЫ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ
21.05.2012 09:46




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.464 сек. / Mysql: 1570 (0.373 сек.)