|
|
|
УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
18.04.2012 00:03 |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Федчик Ольга Павлівна, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
В сучасних умовах формування економіки, спостерігається стрімкий зріст конкуренції серед підприємств оптової торгівлі. Внаслідок такої ситуації виникла потреба в пошуку конкурентних переваг, все більш затребуваними стають розроблені теоретичні та практичні пропозиції щодо вирішення проблем, що склалися. Це все спричинило до широкого впровадження комплексу маркетингу, щодо його управління та застосування ним успішного підходу по виходу з будь-якої негативної ситуації. На сьогоднішній день проблеми управління комплексом маркетингу висвітлено в працях відомих вітчизняних та зарубіжних науковців і практиків, зокрема: О. М. Азарян, Л. В. Балабанової, І. Х. Баширова, А. В. Войчака, О.В.Зозульова, М. Я. Матвіїва, А. Ф. Павленка, А. О. Старостіної, В.П.Щербань, Е. П. Голубкова, Г. А. Армстронга, В. А. Вонга, Ф. Котлера, та багатьох інших [2, с. 6]. Та все ж започаткований на початку другого століття комплекс маркетингу, залишається тим управлінським механізмом та базисом на основі якого формується уся система управління маркетингом. Для кращого вивчення цієї проблеми було проведено дослідження комплексу маркетингу та його складових ПП «Негоциант» - дистриб’ютора молока та кисломолочної продукції в Криворізькому регіоні. Результати свідчать про те, що адаптація управління комплексом маркетингу залежить від попиту на продукцію, що склався на ринку молока та кисломолочної продукції, а тому перед дистриб’ютором стоїть задача чіткого планування каналів збуту та оцінка їх ефективності, оскільки від тактики дій формується основна стратегія підприємства. До того ж дистриб’юторська мережа потребує впровадження маркетингових принципів, які дозволять задовольнити потреби як клієнтів так і підприємства. До таких принципів слід віднести: системний підхід, принцип адаптації та інновації, орієнтація на довгострокову перспективу – усе це в першу чергу повинно будуватися з урахуванням потреб, що склались на ринку та відповідати умовам його функціонування. Ефективність управління комплексом маркетингу полягає у дослідженні кожного його елементу стосовно інших і лише від пропорції змішання та подання комплексної суміші буде залежати результат підприємства. Отже, слід відзначити, що «маркетингова суміш» повинна поєднувати в собі інструменти маркетингу на основі комплексності і гармонійності. А досягнення єдиної оптимальної мети маркетингу можливе лише за умови використання, посередницьким підприємством, системного підходу.
Список використаної літератури: 1. Балабанова Л. В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: монографія / Л.В. Балабанова, Ю.П. Митрохіна. - Донецьк : ДонПУЕТ, 2009. 2. Голубков Е. П. Теорія і методологія маркетингу: сучасне і майбутнє / Е.П. Голубков. М.: Діло і Сервіс, 2008. – 208 с. 3. Старостіна А. О., Длігач А. О., Гончарова Н. П., Крикавський Є. В. та ін. Маркетинг; за заг. ред. Старостиної А. О. - К.: Знання, 2009. – 1070с.
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|