:: ECONOMY :: ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА :: ECONOMY :: ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА
:: ECONOMY :: ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА

 
11.04.2012 22:04
Автор: Тарасенко Валерия Александровна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Каждый управляющий желает знать, как организовать операционную систему своей компании так, чтобы она функционировала максимально эффективно. С 2007 по 2010 года «Toyota» являлась крупнейшим автопроизводителем в мире, пока ей не помешали природные катаклизмы [4]. Поэтому актуальным является изучение принципов функционирования операционной системы данной компании для перенятия ценного опыта.
Операционная система – совокупность производственных процессов, происходящих в организации для достижения конечного результата [3, c.38].



Рис.1. Принципиальная схема операционной системы [1, c.5].
Итак, дадим характеристику принципов управления «TOYOTA».



Чтобы эффективно применять опыт «Toyota» на предприятии, в том числе на украинском, менеджеру не стоит копировать эти 14 принципов, ведь в каждой стране своя ситуация, свои особенности корпоративного управления, своя бизнес-среда, для каждого предприятия нужна собственная модель развития. Поэтому следует проанализировать зарубежный опыт и разработать конкретные принципы работы своей организации на его основе.

Список использованных источников:
1. Курочкин А. С. Операционный менеджмент: учеб. пособие / Курочкин А. С. — К.: МАУП, 2006. — 144 с.
2. Лайкер Джеффри. Дао Toyota: 14 принципов  менеджмента ведущей  компании мира /  Джеффри  Лайкер; [пер.  с  англ. — Т. Гутман]. М.: Альпина — Бизнес Букс, 2009. — 402 с. — (Серия  «Модели  менеджмента  ведущих корпораций»).
3. Сумець О. М. Операцiйний менеджмент: пiдруч.  / Сумець Олександр Михайлович. — К.: ВД «Професiонал», 2006. — 480 c.
4. Французское информагентство AFP [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://www.afp.com/afpcom/en


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
31.03.2012 18:35
ІНСТИТУЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
18.04.2012 15:16
УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
18.04.2012 00:03
ФОРМУВАННЯ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ
17.04.2012 23:48
УПРАВЛЕНИЕ КАЧЕСТВОМ ПРОДУКЦИИ КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
17.04.2012 23:04
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
17.04.2012 21:54
СТРАТЕГИЯ И ТАКТИКА В УПРАВЛЕНИИ ОПЕРАЦИОННОЙ СИСТЕМОЙ ПРЕДПРИЯТИЯ НА ПРИМЕРЕ ООО «АВТОМИКС»
17.04.2012 17:38
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ЭФФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖЕРА
16.04.2012 15:54
ФОРМИРОВАНИЕ СБЫТОВОЙ ПОЛИТИКИ КОМПАНИИ «COCA-COLA» В УКРАИНЕ
16.04.2012 15:46
УПРАВЛЕНИЕ ЗАКУПКАМИ НА ПРЕДПРИЯТИИ НА ПРИМЕРЕ КОМПАНИИ «МАКДОНАЛДС». ОСНОВНЫЕ ЗАДАЧИ ЗАКУПОЧНОЙ ЛОГИСТИКИ
16.04.2012 15:31




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.666 сек. / Mysql: 1570 (0.587 сек.)