:: ECONOMY :: ЯПОНСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ У ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ :: ECONOMY :: ЯПОНСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ У ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ
:: ECONOMY :: ЯПОНСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ У ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЯПОНСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ У ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ

 
17.02.2012 21:01
Автор: Кравчук Наталія Валеріївна, аспірант Львівського національного університету ім. Івана Франка
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
В останні десятиліття спостерігається тенденція зміни маркетингової політики на туристичному ринку Японії. Після закінчення Другої світової війни японська економічна система була повністю ізольована від зовнішнього світу. Ситуація, що склалася вимагала від підприємців і економістів серйозно проаналізувати основні методи управління, які вони використовували, причини недієвості даних методів, а також  посилити увагу на впровадження маркетингових заходів, які б були зорієнтовані на задоволення потреб кожного клієнта. Основний спосіб виживання для Японії – максимально наблизитись до клієнта, а головним лозунгом став вислів «гарно продавати якісні товари і послуги за низькою ціною»[2]. У галузі туризму також відбулася трансформація поглядів, а саме став популярним маркетинг взаємодії, який пропагував принцип «від масштабності до індивідуальності» (рис.1).


Туристичні організації розглядали смаки і бажання туристів як вродженні риси, які потрібно задовольняти без роздумів. Але це не означало, що японські суб’єкти туристичної галузі виступали пасивними виконавцями побажань клієнтів. За допомогою чудово налагодженого зворотного зв’язку, вони враховували поради клієнтів, проте намагалися не випускати ініціативу зі своїх рук.  Туристичні організації хотіли вести за собою споживачів, створюючи нові та сучасні турпродукти, а не опитувати туристів, які б турпродукти їм би хотілось мати. Але такий принцип роботи можливий лише тоді, коли постачальники туристичних послуг будуть впевненні у своїх можливостях створювати конкурентоспроможні продукти і правильно розумітимуть потреби споживачів. Вивчення думок туристів щодо їх власних побажань необхідно не для того, щоб неухильно їх виконувати, а щоб суб’єкти туристичної сфери змогли визначити реальну ситуацію про діючі потреби потенційних клієнтів і на основі цієї інформації розробляти відповідний турпродукт. Більшість японських туристичних компаній-лідерів стали такими завдяки тому, що змогли визначити потреби споживача раніше, глибше і повніше, чим він сам, а потім запропонували йому такі турпродукти, про існування яких він до появи їх на ринку і не підозрював. Компанії хотіли визначити не лише побажання туристів сьогодні, але передбачити, що вони захочуть завтра. У своїй роботі вони керувались правилом: «У туриста є потреби, які виражаються через бажання. Маркетинг не може формувати бажання, він мусить опиратися на існуючі потреби»[1]. Якщо першим кроком в маркетингу є максимально наблизитись до споживача, до другим – це усвідомити те, що зрозуміти потреби туриста спираючись лише на інтуїцію неможливо, зробити це можливо лише за допомогою науки. Слід відмітити, що одним із факторів, який впливає на формування стратегій і організацію маркетингу в Японії є двоякий характер конкуренції на туристичному ринку. З однієї сторони, японські туркомпанії ведуть жорстку конкурентну боротьбу між собою, проте паралельно існує тісна співпраця між ними, з метою вирішення проблем галузі і ефективного позиціювання японського турпродукту на закордонних ринках.
Підводячи підсумки, можемо зазначити, що на сьогоднішній день японський маркетинг є досить ефективний, тому українським підприємцям необхідно апробовувати дану модель на ринку туристичних послуг.

Список використаної літератури:
1. Левитас А. Маркетинг в трудне времена // Журнал «Маркетинг PRO» - 2009.-№11 – С. 6-8
2. www.management.com.ua



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МОДЕЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНСЬКОГО ПРИЧОРНОМОР'Я
31.01.2012 15:22
МОДЕЛЮВАННЯ В УПРАВЛІННІ У ГАЛУЗІ ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНИ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
25.01.2012 13:46
МОДЕРНІЗАЦІЯ І РЕКОНСТРУКЦІЯ ОСНОВНОГО ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ
25.01.2012 13:42
СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СИСТЕМИ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
25.01.2012 13:34
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЮ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЮ СИСТЕМОЮ
25.01.2012 13:29
ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РЕСУРСІВ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ ПІДПРИЄМСТВА
25.01.2012 13:21
РОЗВИТОК ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ ТА ЗМІЦНЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ
25.01.2012 11:50
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ПРОДУКЦІЮ
25.01.2012 11:42
ЕФЕКТИВНІСТЬ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ТА ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ
25.01.2012 11:36
ПРОГНОЗУВАННЯ Й РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
25.01.2012 11:24




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.219 сек. / Mysql: 1599 (0.173 сек.)