:: ECONOMY :: ФІНАНСУВАННЯ РЕСУРСОЗБЕРІГАЮЧИХ ЗАХОДІВ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ :: ECONOMY :: ФІНАНСУВАННЯ РЕСУРСОЗБЕРІГАЮЧИХ ЗАХОДІВ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
:: ECONOMY :: ФІНАНСУВАННЯ РЕСУРСОЗБЕРІГАЮЧИХ ЗАХОДІВ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ФІНАНСУВАННЯ РЕСУРСОЗБЕРІГАЮЧИХ ЗАХОДІВ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 
31.01.2012 16:21
Автор: Піменова Марія Михайлівна, аспірантка Дніпропетровської державної фінансової академії
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
Вичерпність природних ресурсів породжує необхідність у ресурсозбереженні. Стаття 16 Конституції України встановила, що забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи — катастрофи планетарного масштабу, збереження генофонду Українського народу є обов'язком держави.
На сьогодні фінансування природоохоронної діяльності і ресурсозберігаючих заходів в галузі охорони навколишнього природного середовища здійснюється за рахунок бюджетів всіх рівнів, власних коштів підприємств, коштів системи екологічних фондів і в рамках міжна¬родного співробітництва, що цілком відповідає сучасним вимогам.
З 2002 по 2011 рік значно змінилась кількість бюджетних програм, затверджених у Державному бюджеті України. Відбулося їх укрупнення, а відповідно — збільшились обсяги паспортів цих програм, що, безумовно, ускладнило процес розподілу фінансових ресурсів між окремими державними екологічними цільовими програмами (ЕЦП). Як приклад можна привести наступні діючі програми:
• Програма поліпшення екологічного стану Дніпропетровської області за рахунок зменшення забруднення довкілля основними підприємствами-забруднювачами на 2007-2015 роки. Для реалізації заходів даної Програми передбачається залучення власних коштів підприємств-забруднювачів. Орієнтовні обсяги фінансування програми – близько 4 млрд грн.)
• Обласна комплексна програма поводження з відходами на 2006-2015 роки. Фінансове забезпечення цієї Програми здійснюється за рахунок коштів загального фонду обласного бюджету. 3 метою залучення інвестицій, як джерела фінансування заходів Програми, передбачається запровадження механізму спільного фінансування її заходів на договірних (контрактних) засадах згідно з «Типовим договором (контрактом) на реалізацію інвестиційного проекту у сфері поводження з відходами на території Дніпропетровської області».
Для покращення фінансування природоохоронної діяльності представляється доцільним використання вже накопиченого світовою практикою досвіду і трансформацію цього позитивного досвіду з урахуванням специфічних умов України. У промислово розвитих країнах економічний вплив на природоохоронну діяльність здійснюється з різних напрямках. Як правило, державні заходи на природоохоронні цілі мають цільову спрямованість, тобто їх використання здійснюється по затверджених програмах, а за ефективністю використання коштів установлений чіткий державний контроль. Такий контроль здійснюють спеціалізовані державні органи, система державних корпорацій, фондів, банків і т.д. Великі повноваження в питаннях природоохоронних заходів мають також природоохоронні органи різних рівнів влади, що дозволяє їм ефективніше вирішувати конкретні екологічні задачі.
Реформування фінансової системи на загальнодержавному та регіональному рівнях має здійснюватися за двома взаємопов'язаними напрямами: а) цільове використання всіх коштів, отриманих від екологічних зборів, штрафних санкцій за порушення природоохоронного законодавства на охорону навколишнього середовища, відтворення та підтримання природних ресурсів в належному стані; б)створення державної фінансової інституції для управління екологічними платежами.
Проте, оскільки нормативи бюджетної забезпеченості, що застосовуються при плануванні видаткової частини бюджету визначаються з наявних фінансових ресурсів і не відображують фактичну потребу в коштах, то важливим є наближення нормативів до держаних соціальних стандартів. За цієї умови буде спостерігатись якісні зміни в фінансуванні ресурсозберігаючих заходів.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ
31.01.2012 16:11
СТАБІЛІЗАЦІЙНИЙ ФОНД: ДОСВІД РОСІЇ ТА МОЖЛИВОСТІ УКРАЇНИ
16.02.2012 22:36
ОСОБЛИВОСТІ ТА СТРУКТУРА БОРГОВОГО МЕХАНІЗМУ ДЕРЖАВИ
16.02.2012 22:27




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.331 сек. / Mysql: 1570 (0.264 сек.)