:: ECONOMY :: СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СИСТЕМИ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ :: ECONOMY :: СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СИСТЕМИ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
:: ECONOMY :: СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СИСТЕМИ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СИСТЕМИ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ

 
25.01.2012 13:34
Автор: Туболець Катерина Геннадіївна, аспірант Дніпропетровського державного аграрного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
У господарській та підприємницькій діяльності підприємств аграрного сектору України все більшу важливість набирають системи управління маркетингом. В нашій країні такі системи поки що не отримали належного практичного поширення, вкрай мало теоретичних розробок щодо їх проектування, організації і раціонального функціонування. Що ж стосується використання систем управління маркетинговою діяльністю на підприємствах аграрного сектору, то цей аспект діяльності дуже актуальний, необхідний крок для успішної ринкової діяльності будь-якого підприємства, тому що від організації та впровадження управління діяльністю підприємства саме шляхом застосування маркетингових методів залежить не тільки успішна діяльність підприємства на ринку, але й координованість, організованість та спрямованість усіх можливостей підприємства на максимальне підвищення ефективності господарювання та досягнення поставлених цілей.
Маркетинг може розглядатися як двоєдиний і взаємопов’язаний процес взаємодії одного суб’єкта ринкового середовища з іншими. З одного боку – це постійне вивчення ринку, запитів, смаків і потреб, щоб забезпечити адресність продукції, що випускається, а з другого – активний вплив на ринок, на формування потреб і пропозицій споживачів [1, с. 87].
Проте треба чітко уявляти собі особливості діяльності у сфері АПК. Особливість маркетингу підприємств аграрного сектору полягає в тому, що один вид продукції виробляють багато товаровиробників і кожен з них займає незначну долю на ринку. В той же час для здійснення заходів маркетингу треба враховувати всі умови, які пов’язані з масштабом виробництва, - можливістю впливу на продовольчий ринок (збільшення пропонування) і здатністю покрити витрати, а також із функціонуванням – пристосованістю до ринку та необхідністю ризику при виробництві продукції. З цього випливає, що маркетинг підприємств аграрного сектору стосується, в першу чергу, виробника кінцевого продукту [2, с. 151].
Для створення ефективної маркетингової діяльності в аграрних підприємствах потрібно:
- визначити цілі маркетингу, оптимальне пов’язання можливостей ринкової ситуації, науково-виробничого, збутового і сервісного потенціалу підприємства.;
- правильне планування усіх заходів маркетингу і ефективна організація їх реалізації для досягнення поставлених цілей;
- ефективне контролювання, аналіз і оцінка всієї маркетингової діяльності підприємства, постійне коригування її цілей, заходів та методів;
- своєчасне оперативне втручання в маркетингові процеси у зв’язку з обставинами та ситуацією;
- стимулювання ефективної роботи всього персоналу, зайнятого в маркетингу для отримання максимальної творчої віддачі;
- забезпечення об’єктивної та вичерпної інформації про зовнішнє та внутрішнє маркетингове середовище.
Все це в сукупності й складає управління маркетинговою діяльністю. Таким чином, на основі проведеного аналізу, ми можемо сформулювати тезу: управління маркетинговою діяльністю – це процес аналізу, розробки та втілення в життя засобів, які розраховані на встановлення, укріплення та підтримку вигідних обмінів з покупцями для досягнення мети підприємства – отримання прибутку, росту обсягів збуту, збільшення частки ринку тощо.

Список використаної літератури:
1. Вачевський М.В., Долішній М.І., Скотний С.Г. Маркетинг для менеджера. - Стрий: Просвіта, 2003. - 139 с.
2. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. — К.: КНЕУ, 2001. – 245 с.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МОДЕЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНСЬКОГО ПРИЧОРНОМОР'Я
31.01.2012 15:22
МОДЕЛЮВАННЯ В УПРАВЛІННІ У ГАЛУЗІ ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНИ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
25.01.2012 13:46
МОДЕРНІЗАЦІЯ І РЕКОНСТРУКЦІЯ ОСНОВНОГО ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ
25.01.2012 13:42
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЮ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЮ СИСТЕМОЮ
25.01.2012 13:29
ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РЕСУРСІВ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ ПІДПРИЄМСТВА
25.01.2012 13:21
РОЗВИТОК ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ ТА ЗМІЦНЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ
25.01.2012 11:50
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ПРОДУКЦІЮ
25.01.2012 11:42
ЕФЕКТИВНІСТЬ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ТА ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ
25.01.2012 11:36
ПРОГНОЗУВАННЯ Й РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
25.01.2012 11:24
ЗАХОДИ УСУНЕННЯ ДИСПРОПОРЦІЙ МІЖ РИНКОМ ПРАЦІ І РИНКОМ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
25.01.2012 11:14




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.319 сек. / Mysql: 1570 (0.256 сек.)