:: ECONOMY :: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РІВНІ РЕГІОНУ :: ECONOMY :: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РІВНІ РЕГІОНУ
:: ECONOMY :: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РІВНІ РЕГІОНУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РІВНІ РЕГІОНУ

 
24.01.2012 22:22
Автор: Вишиванок Михайло Васильович, здобувач Академії муніципального управління
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Одним з аспектів регуляторної політики на регіональному рівні є надання обласним радам повноважень податкового регулювання, що сприятиме економічному розвитку території та  підвищенню ефективності фінансової політики регіональних органів влади і місцевого самоврядування. Для забезпечення ефективної  податкової політики на рівні регіону необхідно:
− сформувати для кожного рівня місцевих бюджетів власні закріплені доходи;
− здійснити закріплення місцевих податків і зборів за відповідними місцевими бюджетами, максимально обмеживши справляння таких податків до кількох бюджетів;
− визнати обласні органи влади та самоврядування суб’єктами регіональної податкової політики, надавши їм право використовувати інструменти податкового регулювання;
− встановити граничні значення ставок місцевих податків.
Важливим питанням податкового реформування є подальше посилення ролі місцевих податків і зборів у формуванні доходів місцевих бюджетів. Досвід застосування місцевих податків і зборів в Україні засвідчує поки що незначну їх роль у формуванні фінансів органів місцевого самоврядування.
Порівняно з практикою західних країн інститут місцевих податків і зборів в Україні фактично залишається недієздатним. У країнах ринкового спрямування кількість місцевих податків і зборів досить значна. До складу місцевих належать такі податки, які в Україні зазвичай вважаються загальнодержавними (податок на прибуток підприємств, податок на доходи громадян, майнові податки). Великий перелік місцевих податків і зборів, віднесення до них не лише дріб’язкових і другорядних, а й великих за обсягом надходжень – прямих, непрямих і майновий податків – зумовлює їхню досить високу фіскальну роль, перетворює місцеві податки і збори в одне з основних джерел прибутків місцевих бюджетів розвинутих ринкових країн.
Важливим елементом реформування системи оподаткування в Україні є зміна підходів до формування  місцевих податків і зборів. Необхідною умовою виконання цього завдання є суттєве піднесення їх ролі і значення у формуванні дохідної частини місцевих бюджетів. Актуальним у цьому контексті є перегляд переліку податків та зборів, його розширення, що підтверджується  практикою багатьох розвинутих країн світу. Органи місцевого самоврядування повинні мати право запроваджувати на своїй території власні податки і збори в межах, закріпленого в законодавчому порядку їх переліку, а центральний уряд має лише контролювати загальний рівень оподаткування. На місцях є завжди особливі об’єкти оподаткування, які можуть суттєво поповнити доходи місцевих бюджетів, а отже, дати кошти для розв’язання економічних і соціальних проблем регіону. Примноженню надходжень від місцевих податків і зборів сприятиме чітке визначення організаційних питань місцевого оподаткування, в тому числі термінології, збільшенню максимальних ставок деяких видів податків і зборів.
На нашу думку, у процесі реформування системи оподаткування разом із прийняттям окремих законів з фінансових питань з’явилась потреба у розробленні систематизованих законодавчих актів, які б регулювали бюджетні права органів місцевого самоврядування. Тільки за умови вирішення цих питань законодавчо можна розраховувати на підвищення ролі бюджетної системи як на державному, так і на місцевому рівнях, у створенні фінансового середовища, що  своєю чергою, сприятиме прискореному розвитку ринкових відносин. Одним з варіантів розширення переліку місцевих податків та зборів є запровадження податків із цільовим використанням одержаних коштів: наприклад, збори за прибирання і освітлення вулиць, впорядкування парків, зон відпочинку, кладовищ тощо. Крім цього, розширення переліку місцевих податків і зборів може відбуватися за рахунок введення таких податків, як: за організацію гастрольної діяльності, за розміщення офісів у центральній частині міста тощо” [1, c. 34].
Загалом, для удосконалення системи місцевого оподаткування в Україні слід насамперед оновити правове регламентування справляння місцевих податків і зборів через прийняття відповідного закону, врахувавши за цього суттєві зміни, що мали місце у відносинах власності, реальних доходах населення та соціальній структурі.

Список використаної літератури:
1. Іваненко В.О.Місце і роль місцевих податків і зборів у забезпеченні місцевого самоврядування / В.О. Іваненко // Фінанси України. – 2010. – №4. – С. 34.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МОДЕЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНСЬКОГО ПРИЧОРНОМОР'Я
31.01.2012 15:22
МОДЕЛЮВАННЯ В УПРАВЛІННІ У ГАЛУЗІ ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНИ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
25.01.2012 13:46
МОДЕРНІЗАЦІЯ І РЕКОНСТРУКЦІЯ ОСНОВНОГО ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ
25.01.2012 13:42
СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СИСТЕМИ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
25.01.2012 13:34
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЮ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЮ СИСТЕМОЮ
25.01.2012 13:29
ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РЕСУРСІВ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ ПІДПРИЄМСТВА
25.01.2012 13:21
РОЗВИТОК ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ ТА ЗМІЦНЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ
25.01.2012 11:50
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ПРОДУКЦІЮ
25.01.2012 11:42
ЕФЕКТИВНІСТЬ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ТА ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ
25.01.2012 11:36
ПРОГНОЗУВАННЯ Й РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
25.01.2012 11:24




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.505 сек. / Mysql: 1570 (0.429 сек.)