:: ECONOMY :: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ :: ECONOMY :: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
:: ECONOMY :: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ

 
07.12.2011 21:40
Автор: Довгань Анна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Маркетингова діяльність на сучасному етапі розвитку суспільства за своїм змістом та технологією зазнає суттєвих змін. Ці зміни пов'язані як зі значною перебудовою самої системи ринкового управління підприємства, так і з підвищенням загального рівня сучасних технологій отримання та обробки маркетингової інформації. Нині основою маркетингового управління стає інформація як сукупність знань, даних, фактів, характеристик про відповідні ринкові процеси, явища, взаємовідношення тощо, а управління цією сукупністю – суттєвим інструментом підвищення загального рівня управління підприємством.
Мінливе ринкове середовище завжди висувало підвищені вимоги до маркетингової інформації про оточуюче середовище промислових підприємств, проте масштаби і глибина змін в економіці та суспільстві породжують потребу пошуку шляхів виходу вітчизняних виробничих підприємств з кризи. Саме виробництво, на думку А. Чухно, визначає сутність української кризи: недостатній рівень розвитку виробництва, недосконала її структура (переважання сировинного виробництва), технологічне відставання на цілу епоху, висока спрацьованість устаткування та, як наслідок, низькі ефективність і конкурентоспроможність – це основні причини, що створили умови для широкого прояву і наявності особливо негативних наслідків світової кризи в українській економіці. На глибину падіння нашої економіки вказують такі дані: індекс промислового виробництва у січні-травні 2009 р. порівняно з відповідним періодом попереднього року знизився до 68,1%, обсяги будівництва до 44,2%, експорту-до 55,9%, імпорту товарів-до 48%. Економічний спад виявився найбільшим серед країн СНД та Європи [3]. Такий стан промисловості дозволяє дійти висновку, що постала нагальна потреба активного пошуку шляхів інтенсифікації управ¬лінських та виробничих процесів вітчизняних промислових підприємств.
Аналізуючи ринок маркетингових досліджень, варто зазначити, що в Україні маркетингові дослідження є більш поширеними на споживчому ринку, та не досить розповсюдженими на ринку організацій-споживачів. Так, А.Федорченко стверджує, що серед замовників на вітчизняному ринку маркетингових досліджень домінують представники сектора товарів широкого вжитку, проте протягом останніх років стабільно відслідковується тенденція до збільшення частки замовників, представників промислового ринку[2].
Постійні зміни ринкових умов та прискорення темпів науково-технічного прогресу з року у рік підвищують роль маркетингових досліджень у діяльності промислового підприємства. Так, практика підтверджує, що сучасне промислове виробництво повинне від¬повідати таким параметрам:
- бути гнучким для швидкої адаптації асортименту продукції під мінливі вимоги ринку;
- постійно оновляти технологію й організацію виробництва для випуску нових виробів найвищої якості й підвищення конкурентоспроможності продукції й підприємства у цілому;
- будувати «маркетинг взаємодії» на засадах врахування індивідуальних вимог споживачів на початкових етапах створення й розробки особливо складної продукції виробничо-технічного призначення;
- забезпечити побудову системи планування виробничої, комерційної й фінансової діяльності на основі маркетингових досліджень на вибір саме тих виробів, які користуються або користуватимуться у майбутньому найбільшим попитом у споживачів тощо.
За цих обставин головною метою промислових маркетингових досліджень є пошук та обґрунтування можливостей підприємства-виробника більш ефективної адаптації його виробництва, виробничих технологій, організаційної структури й продукції до попиту й вимог кінцевого споживача. У цьому зв'язку проведення промислових маркетингових досліджень та прийняття на основі їх результатів продуманих маркетингових рішень обґрунтовують необхідність вивчення макро- і мікросередовища.
Сучасні науковці, зокрема А.О. Старостіна, розглядають такі відмінності маркетингових досліджень на промисловому і споживчому ринку (табл. 1)[1].




Основними чинниками, які визначають специфіку проведення промислових маркетингових досліджень, є організаційна поведінка організацій-споживачів. Її визначають такі характеристики: історія, економіка, географія, культура; організаційна структура, модель, системи і процес прийняття рішень, управління технологіями; мотивація, командна робота, фактори стресу і конфлікти, контакти, влада, керівництво; управління змінами, управлінські аспекти глобалізації, моделі організаційних змін, моделі споживацької поведінки тощо.
Необхідно зазначити, що  найпоширенішими видами маркетингових досліджень на промисловому ринку, є:
- експертне опитування, вивчення думок клієнтів з різних питань. Оскільки коло клієнтів обмежене, то існує можливість опитати практично всіх клієнтів, тобто провести суцільне опитування;
- конкурентна розвідка, вивчення конкурентів, виявлення їх відмінностей;
- вивчення галузі, тенденції та перспектив її розвитку.
Підсумовуючи, можна зробити висновок, що подальший розвиток теоретико-методологічного базису формування та функціонування маркетингової інформаційної системи сучасного промислового підприємства спроможний забезпечити довгострокову взаємодію й взаємовигідний процес обміну між споживачем і продавцем.

Список використаної літератури:
1. Старостіна А.О. Промисловий маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: підруч./ А.О. Старостіна, А.О. Длігач, В.А. Кравченко. – К.:Знання, 2005. – 764с.
2. Федорченко  А.В.  Ринок  маркетингових  досліджень   України:        сучасний   стан    та    перспективи    розвитку    в    умовах    глобалізації   /  А.В. Федорченко [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/Portal/soc_gum/pips/2009_2/783.pdf
3. Чухно А.А. Сучасна фінансово-економічна криза: природа, шляхи і методи її подолання/А.А. Чухно//Економіка України. – 2010. – №1. – С.4-18.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ В ВЕРТИКАЛЬНО ІНТЕГРОВАНІЙ ФІРМІ
29.11.2011 13:43
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
07.12.2011 20:39
ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ У ПІДПРИЄМСТВАХ
07.12.2011 20:23
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ: ФОРМИ ВЛАДИ ТА ВПЛИВУ
07.12.2011 20:03
РЕІНЖИНІРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
07.12.2011 19:30
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
07.12.2011 18:29
ВПЛИВ ЧИННИКІВ МАКРОСЕРЕДОВИЩА НА СФЕРУ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ
07.12.2011 12:39
СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ - ПЕРЕДУМОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
07.12.2011 12:23
ОСОБЛИВОСТІ КЛАСИЧНОЇ РЕКЛАМИ МЕДИЧНИХ ЗАСОБІВ
06.12.2011 17:48
PROS AND CONS OF COACHING LEADERSHIP STYLE
06.12.2011 17:23




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.434 сек. / Mysql: 1570 (0.373 сек.)