|
|
|
РЕІНЖИНІРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
|
07.12.2011 19:30 |
Автор: Бабчинська Олена Іванівна, кандидат географічних наук, доцент Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ; Білобородова Олеся Олегівна, студентка Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
У сучасних умовах мінливого бізнес-середовища головним завданням бізнесу стає швидке реагування на ці зміни і таке ж швидке впровадження адекватних змін подальшої інтенсифікації своєї діяльності. Тому існує нагальна потреба у застосуванні новітніх методів, технологій та інструментів адаптації підприємств до нових умов зовнішнього середовища, здатних найбільш повно реалізувати їх організаційно-управлінський та виробничий потенціал на ринку. Метою даної роботи є дослідження окремих аспектів проблем застосування реінжинірингу як інструменту інноваційної діяльності підприємств. Реінжиніринг є одним із високоефективних методів перепроектування бізнесу, який досить широко використовується фірмами та підприємствами у розвинутих країнах. Сучасні підходи щодо теоретичного обґрунтування методичних підходів та наукових аспектів практичного втілення реінжинірингу досліджені і розроблені відомими зарубіжними вченими: М. Хаммером, Дж. Чампою, Т. Давенпортом, М. Робсоном, Ф. Уллахом, Е. Фрезе, Ф. Хілом та іншими. В останній час найбільшу увагу розробці проблем формування та реалізації процесів реінжинірингу приділяють вчені країн-членів СНД: З. Айвазян, О. Ареф’єва, Л. Бляхман, М. Бородатова, П. Забєлін, С. Козьменко, В. Мединский, Є. Ойхман, В. Тарасов. Однак у цілому питанням удосконалення інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств приділяється недостатньо уваги. Україна переживає сьогодні складний період становлення ринкових відносин, тому окремі питання розвитку інноваційно-інвестиційної діяльності вимагають подальшого опрацювання. Ефективна реалізація стратегії припускає вирішення багатьох проблем і завдань на основі застосування Серед багатьох цілей, основною метою реінжинірингу є отримання додаткових конкурентних переваг, а, відповідно, – підвищення конкурентоспроможності і прибутковості компанії. Рушійною силою реінжинірингу є розуміння потреб клієнта підприємства, тобто погляд на підприємство з позиції клієнта. Такий підхід дуже часто призводить до проектування цілком нових процесів, які раніше не існували в організації. Не можна реалізувати реінжиніринг бізнес-процесу, ізолюючи його від усіх інших аспектів організації. Модифікуючи процеси, компанія забезпечує зростання продуктивності, проводячи реінжиніринг — забезпечує ріст ефективності. Зростання продуктивності відбиває поліпшення результатів шляхом зниження витрат і є внутрішнім показником, який легко виміряти і, за необхідності поліпшити. Ефективність пов'язана із задоволенням потоеб споживачів, є зовнішнім показником, який важко піддається вимірюванню і для поліпшення якого необхідний значний проміжок часу. Ефективність має величезне значення для виживання й успішної діяльності компанії. В Україні поява і становлення бізнес-реінжинірингу пов’язується звичайно з бажанням суттєво покращити ринкову діяльність, влити в нього нову кров, ліквідувати кризові явища. Мета реінжинірингу полягає в тому, щоб позбутися зайвих компетенцій і функцій, правильно розподілити повноваження і відповідальність між спеціалістами, які мають необхідні для створення вартості компетенції.
Список використаної літератури: 1.Верникова Г.В. Що таке реінжиніринг / / Гроші, № 9, 2010. 2. Совин Г.А. Реінжиніринг бізнес - процесів: модне ліки? / / Управління компанією, № 6, 2008. 3. Абдікєєв Н.М. Реінжиніринг бізнес - процесів. Повний курс МВА: підручник. М.: Ексмо, 2007.
E-mai: bee.9090@mail.ru |
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|