:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

 
07.12.2011 18:29
Автор: Римарева Людмила Миколаївна, старший викладач кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Ільчук Тетяна Валентинівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Для України інновації й інноваційний розвиток є рушійною силою, яка здатна забезпечити її економічну незалежність і подолання розриву з розвинутими державами на основі принципу "обганяти не доганяючи". Тобто, не слідуючи буквально по шляху, який інші вже пройшли, завоювавши при цьому міцні позиції на світовому ринку, а йти, безсумнівно, у руслі світового розвитку, але своїм шляхом, вишукуючи і реалізуючи свої потенційні переваги, займаючи провідні позиції в тих галузях діяльності, де для цього є необхідні і достатні умови. Це є справедливим як для національної економіки в цілому, так і для окремих підприємств і установ.
У сучасній економіці один з основних недоліків в розвитку інноваційної сфери підприємств полягає у відсутності ефективної методики управління вказаними процесами, яка відповідала б національним особливостям і забезпечувала ефективний розвиток інноваційного потенціалу підприємства.
Дослідження проблем стратегічного управління підприємством представлено у працях таких  авторів, як Гриньов А.В., Данилишин Б. М., Заруба В. Я., Іванов Ю. Б., Ілляшенко С. М., Крикавський Е. В., Ландик В. І., Орлов П. А., Перерва П. Г., Садєков А. А., Яковлєв А. І. та інші.
 Управління інноваційним процесом — невід'ємна складова діяльності сучасного підприємства, що охоплює планування, організування та стимулювання інноваційної діяльності, реалізацію інноваційних проектів, розрахованих на отримання конкурентних переваг і зміцнення ринкових позицій підприємства [1].
Сучасний стратегічний суспільний ефект інновацій полягає у їх здатності:
а) прискорювати підвищення рівня продуктивності виробництва, що важливо за умов дефіциту відповідних чинників;
б) забезпечувати прискорення збільшення обсягів виробництва;
в) прискорювати структурні зрушення, сприяти перерозподілу ресурсів на перспективних напрямках суспільно-економічного розвитку;
г) підвищувати статус країни в глобальній економіці та національну конкурентоспроможність [2].
Розвиток інноваційних процесів в Україні нині визначається загальним станом її економіки, яка останніми роками зазнала глибоку системну кризу. Соціально орієнтована ринкова економіка радикально змінила економічну структуру суспільства, а отже, і пріоритети стратегічного управління країною.
Характеризуючи статистичні дані можна зробити висновок, що питома вага підприємств по впровадженню інновацій у виробничий процес з кожним роком змінюється, так у 2008 р. вона становила 10,8 %, у 2009 – 10,7 %, і у 2010 збільшилася до 11, 5 %, що вказує на підвищення ефективності стратегічного управління інноваційною діяльністю підприємств України.
Загалом, інноваційна активність підприємств України за 2008 рік становить 13,0 %, за 2009  - 12,8%  і за 2010 – 13,8 %. Тобто сучасний стан впровадження та управління інноваціями покращується та існує перспектива на подальший розвиток стратегічного управління інноваційною діяльністю підприємств різної форми власності [3].
Основний зміст сучасного стратегічного менеджменту інноваційною діяльністю полягає в тому, що при ухваленні стратегічних рішень підприємство, разом з внутрішніми чинниками розвитку повинно враховувати ринкову кон'юнктуру та інноваційні процеси, тобто не лише моделювати власну поведінку в поточних умовах зовнішнього оточення, а і повністю охоплювати управління внутрішніми процесами.
Розвиток інноваційних процесів в Україні у теперішній час визначається загальним станом її економіки, яка в останні роки зазнала глибокої системної кризи. Соціально орієнтована ринкова економіка радикально змінила економічну структуру суспільства, а отже, й пріоритети стратегічного управління країною. Впровадження таких нововведень у систему управління виробничою діяльністю підприємств у сучасній економіці потребує розробки нової теоретичної бази за рахунок удосконалення бізнес-процесів й активного інноваційного розвитку[2].
Отже, сновний зміст сучасного стратегічного менеджменту полягає в тому, що при прийнятті стратегічних рішень підприємство, поряд з внутрішніми факторами розвитку, повинне враховувати також впровадження інновацій. Адже саме інновація є результатом усунення існуючих проблем, а отже, засобом досягнення стратегічних цілей підприємства. Інноваційна стратегія дає змогу конкретно виділити цілі, методи, засоби впровадження і сферу застосування будь-яких інновацій на підприємстві, а також провести оцінку реальних та потенційних інноваційних можливостей підприємства з урахуванням сучасного стану і прогнозованої динаміки економічного розвитку.

Список використаної літератури:
1. Закон України "Про інноваційну діяльність" // Відомості Верховної Ради України. – 2005. – № 36. – Ст. 266.
2. Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: Монографія / За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД "Університетська книга", 2006. – 728 с.
3. http://www.ukrstat.gov.ua/


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ В ВЕРТИКАЛЬНО ІНТЕГРОВАНІЙ ФІРМІ
29.11.2011 13:43
РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
07.12.2011 21:40
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
07.12.2011 20:39
ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ У ПІДПРИЄМСТВАХ
07.12.2011 20:23
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ: ФОРМИ ВЛАДИ ТА ВПЛИВУ
07.12.2011 20:03
РЕІНЖИНІРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
07.12.2011 19:30
ВПЛИВ ЧИННИКІВ МАКРОСЕРЕДОВИЩА НА СФЕРУ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ
07.12.2011 12:39
СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ - ПЕРЕДУМОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
07.12.2011 12:23
ОСОБЛИВОСТІ КЛАСИЧНОЇ РЕКЛАМИ МЕДИЧНИХ ЗАСОБІВ
06.12.2011 17:48
PROS AND CONS OF COACHING LEADERSHIP STYLE
06.12.2011 17:23




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 2.347 сек. / Mysql: 1570 (2.126 сек.)