|
|
|
СТРАТЕГІЧНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АЕРОКОСМІЧНОЇ ГАЛУЗІ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НА РИНКИ ПІВНІЧНО-СХІДНОЇ АЗІЇ
|
05.12.2011 21:46 |
Автор: Тюпа Дмитро Іванович, старший викладач, заступник завідуючого кафедри міжнародних економічних відносин Міжнародного Слов’янського университету, м. Харків
|
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;] |
Присвячується коханій дружині Юлії і синові Максу
Регіон, який ми розглянемо, у зовнішньоекономічної діяльності аерокосмічної промисловості України та перспектив виходу на нього українських літаків - це ринок Північно-Східної Азії (ПСА) на прикладі Китаю та Південної Кореї, де існує стратегічний напрямок у розвитку взаємодії із співпраці у виробництві різноманітної авіаційної продукції. Це найбільш динамічний за розвитком регіон, починаючи з ярмарково-виставкової діяльності, науково-технічної взаємодії, модернізації, виробництва літаків, виробництва вертольотів, що дає можливість визначити розроблені автором етапи стратегічного просування продукції аерокосмічної галузі промисловості України на ринки Північно-Східної Азії на перспективу для будь-якої компанії аерокосмічної галузі промисловості України (рис. 1). З рис. 1 можна зробити висновок, що розширення зовнішніх ринків України в аерокосмічній промисловості на прикладі найбільшого ринку Китаю, де потреба в літаках до 2012 р. буде складати 12 тис. літаків, говорить про те, що цей ринок дуже потужний за кількістю попиту у літаках. Україна, на нашу думку у цьому секторі економіки використовує активну зовнішньоекономічну політику, що надає змогу здобувати досвід у будуванні літаків низького крила, як більш конкурентоспроможних на сучасному світовому ринку літаків. Таким чином, участь у науково-дослідницьких розробках спільно з китайськими колегами, збільшить присутність на китайському ринку та закріпить на майбутнє можливий обсяг замовлень на літаки цієї конструкції. Головними конкурентами на ринку Китаю для авіаційної галузі промисловості України є наступні компанії - головні постачальники літаків у Китай: «Cessna», «Dassault», «Diamond Aircraft», «Embraer», «Bell». Компанії які мають у Китаї власні виробничі потужності та збутові контори: «Honeywell», «Boeing», «Sikorsky», «Liberty», «Gulfstream», «Bombardier Aerospace» [1].
З нашої точці зору ярмаркова-виставкова діяльність усіх галузей української промисловості, а не тільки аерокосмічної є найважливішим етапом у просуванні продукції, товарів та послуг українських товаровиробників на ринки країн, що розвиваються. Ознайомлення з асортиментом продукції і її найменуванням сприяє подальшому укладанню комерційних контрактів з контрагентами. Тому саме цьому питанню, щодо вивіреної організації ярмарково-виставочної на ринках країн, що розвиваються, є одним із стратегічних напрямків діяльності українських компаній у міжнародній економічній діяльності. Необхідно надати можливість якомога більшій кількості українських компаній не тільки у аерокосмічній діяльності, брати участь у ярмарково-виставковій діяльності за кордоном 2, 3. Отримання при цьому досвіду українськими фахівцями в умовах стрімко мінливого світового конкурентного середовища у цій галузі промисловості, призводить до підвищення конкурентоспроможності продукції авіаційної промисловості на ринках країн, що розвиваються, що також досягається завдяки низькій конкурентній ціни українських літаків порівняно з конкурентами на ринках країн Північно-Східної Азії.
Список використаної літератури: 1. В общей авиации КНР [Текст] / Бюллетень иностранной коммерческой информации (БИКИ).-№68.-11с. 2. Тюпа, Д.І. Стратегія закріплення українських компаній на ринках країн, що розвиваються [Текст] / Д.І. Тюпа // Вісник Міжнародного Слов’янського університету № 2011.-Х.: МСУ. Харків.-С. (в друку). 3. Тюпа, Д.І. Конкурентоспроможність аерокосмічної галузі промисловості України на ринках країн, що розвиваються [Текст] / Д.І. Тюпа // Зовнішня торгівля: право та економіка. Науковий журнал. № 2011.-Х.: УДУФМТ. - С. ( в друку).
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|