:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АЕРОКОСМІЧНОЇ ГАЛУЗІ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НА РИНКИ ПІВНІЧНО-СХІДНОЇ АЗІЇ :: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АЕРОКОСМІЧНОЇ ГАЛУЗІ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НА РИНКИ ПІВНІЧНО-СХІДНОЇ АЗІЇ
:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АЕРОКОСМІЧНОЇ ГАЛУЗІ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НА РИНКИ ПІВНІЧНО-СХІДНОЇ АЗІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СТРАТЕГІЧНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АЕРОКОСМІЧНОЇ ГАЛУЗІ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НА РИНКИ ПІВНІЧНО-СХІДНОЇ АЗІЇ

 
05.12.2011 21:46
Автор: Тюпа Дмитро Іванович, старший викладач, заступник завідуючого кафедри міжнародних економічних відносин Міжнародного Слов’янського университету, м. Харків
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]

Присвячується коханій дружині Юлії і синові Максу


Регіон, який ми розглянемо, у зовнішньоекономічної діяльності  аерокосмічної промисловості України та перспектив виходу на нього українських літаків - це ринок Північно-Східної Азії (ПСА) на прикладі Китаю та Південної Кореї, де існує стратегічний напрямок у розвитку взаємодії із співпраці у виробництві різноманітної авіаційної продукції. Це найбільш динамічний за розвитком регіон, починаючи з ярмарково-виставкової діяльності, науково-технічної взаємодії, модернізації, виробництва літаків, виробництва вертольотів, що дає можливість визначити розроблені автором етапи стратегічного просування продукції аерокосмічної галузі промисловості України на ринки Північно-Східної Азії на перспективу для будь-якої компанії аерокосмічної галузі промисловості України (рис. 1).
З рис. 1 можна зробити висновок, що розширення зовнішніх ринків України в аерокосмічній промисловості на прикладі найбільшого ринку Китаю, де потреба в літаках до 2012 р. буде складати 12 тис. літаків, говорить про те, що цей ринок дуже потужний за кількістю попиту у літаках. Україна, на нашу думку у цьому секторі економіки використовує активну зовнішньоекономічну політику, що надає змогу здобувати досвід у будуванні літаків низького крила, як більш конкурентоспроможних на сучасному світовому ринку літаків. Таким чином, участь у науково-дослідницьких розробках спільно з китайськими колегами, збільшить присутність на китайському ринку та закріпить на майбутнє можливий обсяг замовлень на літаки цієї конструкції. Головними конкурентами на ринку Китаю для авіаційної галузі промисловості України є наступні компанії - головні постачальники літаків у Китай: «Cessna», «Dassault», «Diamond Aircraft», «Embraer», «Bell». Компанії які мають у Китаї власні виробничі потужності та збутові контори: «Honeywell», «Boeing», «Sikorsky», «Liberty», «Gulfstream», «Bombardier Aerospace» [1].  




З нашої точці зору ярмаркова-виставкова діяльність усіх галузей української промисловості, а не тільки аерокосмічної є найважливішим етапом у просуванні продукції, товарів та послуг українських товаровиробників на ринки країн, що розвиваються. Ознайомлення з асортиментом продукції і її найменуванням сприяє подальшому укладанню комерційних контрактів з контрагентами. Тому саме цьому питанню, щодо вивіреної організації ярмарково-виставочної на ринках країн, що розвиваються, є одним із стратегічних напрямків діяльності українських компаній у міжнародній економічній діяльності. Необхідно надати можливість якомога більшій кількості українських компаній не тільки у аерокосмічній діяльності, брати участь у ярмарково-виставковій діяльності за кордоном 2, 3.
Отримання при цьому досвіду українськими фахівцями в умовах стрімко мінливого світового конкурентного середовища у цій галузі промисловості, призводить до підвищення конкурентоспроможності продукції авіаційної промисловості на ринках країн, що розвиваються, що також досягається завдяки низькій конкурентній ціни українських літаків порівняно з конкурентами на ринках країн Північно-Східної Азії.

Список використаної літератури:
1. В общей авиации КНР [Текст] / Бюллетень иностранной коммерческой информации (БИКИ).-№68.-11с.
2. Тюпа, Д.І. Стратегія закріплення українських компаній на ринках країн, що розвиваються [Текст]  / Д.І. Тюпа // Вісник Міжнародного Слов’янського університету № 2011.-Х.: МСУ. Харків.-С. (в друку).
3. Тюпа, Д.І. Конкурентоспроможність аерокосмічної галузі промисловості України на ринках країн, що розвиваються [Текст]  / Д.І. Тюпа // Зовнішня торгівля: право та економіка. Науковий журнал. № 2011.-Х.: УДУФМТ. - С. ( в друку).


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
EMERGING GLOBAL FINANCIAL CENTERS IN TERMS OF COMPETITIVENESS
24.11.2011 13:57
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ НАСЛІДКІВ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЄВРО ДЛЯ СВІТОВОЇ ВАЛЮТНОЇ СИСТЕМИ
21.11.2011 12:17
ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕОРІЇ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО РОЗВИТКУ
07.12.2011 19:00
СТРУКТУРНИЙ РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ ПОГЛИБЛЕННЯ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
03.12.2011 12:08




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.207 сек. / Mysql: 1599 (0.161 сек.)