|
|
|
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
|
04.12.2011 19:42 |
Автор: Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету; Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
У сучасних економічних умовах розвитку одним з найбільш важливих питань для будь-якого підприємства є підвищення ефективності управління персоналом. Запровадження оптимальної системи управління трудовими ресурсами підприємства забезпечує постійне удосконалення методів роботи з кадрами і використання досягнень вітчизняної і закордонної науки та найкращого міжнародного виробничого досвіду [1; 2]. Актуальною проблемою менеджменту є запровадження інтегрованих інформаційних систем управління та розвитку персоналу підприємства для забезпечення ефективного навчання персоналу, підвищення кваліфікації та трудової мотивації працівників. Системи такого типу забезпечують стратегічне управління людськими ресурсами підприємства. На основі досліджень виявлено, що для підвищення рівня інформаційного забезпечення процесу управління персоналом підприємства доцільним є запровадження сучасних модифікацій ERP-системи – систем планування та вимірювання роботи персоналу («Personnel Performance Planning & Measurement System», PPPMS), які допоможуть у розвитку підприємства. Запровадження інформаційної системи управління персоналом дозволить компанії: вимірювати та підвищувати результати своєї діяльності; поєднати корпоративні цілі підприємства з особистими цілями працівників; чітко визначити очікування компанії від діяльності кожного співробітника; визначити потреби у сфері розвитку для кожного із співробітників; відображати інформацію для планування кар'єри кожного працівника; визначити взаємозв’язок між продуктивністю праці працівників та рівнем їх заробітної плати; пояснити цілі та цінності організації працівникам. До переваг запровадження інформаційної системи управління персоналом компанією можна віднести такі, як: - для підприємства: кожен працівник може прикладати зусилля для досягнення певного результату відповідно до визначених корпоративних цілей; результати роботи всіх працівників оцінюються справедливо та рівноцінно; відбувається удосконалення діяльності працівників та розвиток їх здібностей завдяки зворотному зв’язку в аспекті планування діяльності; досягається взаєморозуміння між керівниками і працівниками щодо своїх ролей та цілей; - для працівників: результати діяльності працівників вимірюються більш об'єктивно і справедливо; чітко визначаються цілі та завдання, які необхідно виконати кожному працівнику; встановлюються стандарти для вимірювання результатів діяльності та продуктивності праці працівників; формується довгостроковий план розвитку кар'єри працівників. Зроблено висновок, що перехід до ринкової економіки вимагає від сучасних підприємств підвищення ефективності виробництва, конкурентоспроможності продукції і послуг на основі впровадження новітніх технологій, ефективних форм господарювання та управління виробництвом, а також створення ефективної системи управління персоналом компанії із забезпеченням безперервного розвитку її кадрового потенціалу. Для підвищення рівня якості та оперативності управлінських рішень, інформаційного забезпечення управління персоналом підприємства необхідне запровадження сучасних інформаційних рішень.
Список використаної літератури: 1. Білецький О. М. Деякі напрями підвищення ефективності управління персоналом клієнт-орієнтованих підприємств / О. М. Білецький // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». – Харків: НТУ «ХПІ». – 2010. – № 6. – С. 30-35. 2. Пошелюжна Л. Б. Особливості сучасного управління персоналом на вітчизняних підприємствах / Л. Б. Пошелюжна // Всеукраїнський наук.-вир. журнал «Інноваційна економіка». – 2010. – № 15. – С. 163-166.
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|