:: ECONOMY :: СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ В ВЕРТИКАЛЬНО ІНТЕГРОВАНІЙ ФІРМІ :: ECONOMY :: СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ В ВЕРТИКАЛЬНО ІНТЕГРОВАНІЙ ФІРМІ
:: ECONOMY :: СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ В ВЕРТИКАЛЬНО ІНТЕГРОВАНІЙ ФІРМІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ В ВЕРТИКАЛЬНО ІНТЕГРОВАНІЙ ФІРМІ

 
29.11.2011 13:43
Автор: Дубова Анна Валеріївна, студентка Чернівецького національного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
В вертикально інтегрованій фірмі менеджери підрозділів зазвичай краще інформовані про свої експлуатаційні витрати і виробничий потенціал, ніж центральний управлінський апарат. Така асиметричність інформації породжує дві проблеми:
1. Як центральному керівництву отримати від менеджерів підрозділів точну інформацію про експлуатаційні затрати підрозділів і їх виробничий потенціал?
2. Яку винагороду або систему стимулювання має використовувати центральне керівництво щоб промотивувати менеджерів підрозділів виробляти товар якомога більш ефективно?
Розглянемо вирішення даної проблеми на прикладі фірми з декількома заводами на яких виробляється однаковий товар. Одним із способів вирішення цієї проблеми є виплата менеджерам бонусів, які б визначалися відповідно до обємів виробництва або відповідно до операційного прибутку. Хоча такий підхід і заохочував менеджерів максимізувати випуск продукції, проте менеджери, заводи яких мають більш високі витрати і більш низькі виробничі потужності, опинились б у не дуже вигідному положенні.
Другий спосіб полягає в тому, щоб зробити опитування серед менеджерів про їх витрати і об'єми випуску, а потім начисляти бонуси на основі того на скільки добре вони працюють в порівнянні зі своїми власними відповідями. До прикладу, якщо менеджер оцінює очікуваний рівень виробництва як Qm, то його річний бонус В буде складати:
 В= 5000 — 0,5(Qm-Q)    (1)
де: Q — це реальний обсяг виробництва, 5000 — бонус при обємі випуску на рівні вирбничих можливостей, 0,5 — коефіцієнт зменшення бонусу за недовиробництво. Але при такій системі менеджери будуть прагнути недооцінити свої виробничі можливості. Доповідаючи про виробничі потужності, які є нижчими за реальні, вони легко зароблять великі бонуси навіть якщо працюють неефективно.
Тепер змінимо дану схему. Вище керівництво і надалі буде опитувати менеджерів про об'єми виробництва їх заводів і назначати бонуси на основі цих даних. Проте, формулу для розрахунку бонусів ми змінимо і вона буде виражатись наступним чином:
 Якщо Q>Qm, то В=0,3 Qm+0,2( Q- Qm). 
 Якщо Q= Qm, то В=0,3 Qm-0,5( Qm- Q).   (2)
Коефіцієнти (0,3;0,2;0,5) підібрані таким чином, щоб кожен менеджер був зацікавлений в тому, щоб показати справжній очікуваний рівень виробництва і зробити реальний рівень виробництва якомога більшим. Це пояснюється тим, що в даному випадку менеджерам є невигідно занижувати свої виробничі можливості, так як якщо вони вироблять більше за занижений план, то бонус буде всерівно менший, ніж бонус при виконанні реального плану.
Сьогодні компанії починають усвідомлювати, що схеми бонусів подібні до представленої у формулі (2) гарантують кращий результат роботи. Менеджеру або торговому агенту можна запропонувати масив цифр, який показує бонус як функцію від запланованого обєму продаж(вибраного менеджером) і реальних об'ємів продаж. (Ці цифри розраховуються за допомогою рівняння(2) або за допомогою аналогічних формул). Менеджери швидко зрозуміють, що вигідніше за все для них повідомити яких результатів в області виробництва і продаж вони очікують, а потім працювати якомога сильніше, щоб їх досягти.

Список використаної літератури:
1. Піндайк Р., Рабінфельд Д. Мікроекономіка. / Пер. з англ. - СПб.: Пітер, 2002. - 608с.
2. Долан Е. Дж., Ліндсей Д.Е. Мікроекономіка. - Санкт-Петербург: «Літера Плюс», 2004. - 580с.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
07.12.2011 21:40
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
07.12.2011 20:39
ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ У ПІДПРИЄМСТВАХ
07.12.2011 20:23
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ: ФОРМИ ВЛАДИ ТА ВПЛИВУ
07.12.2011 20:03
РЕІНЖИНІРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
07.12.2011 19:30
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
07.12.2011 18:29
ВПЛИВ ЧИННИКІВ МАКРОСЕРЕДОВИЩА НА СФЕРУ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ
07.12.2011 12:39
СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ - ПЕРЕДУМОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
07.12.2011 12:23
ОСОБЛИВОСТІ КЛАСИЧНОЇ РЕКЛАМИ МЕДИЧНИХ ЗАСОБІВ
06.12.2011 17:48
PROS AND CONS OF COACHING LEADERSHIP STYLE
06.12.2011 17:23




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.261 сек. / Mysql: 1570 (0.205 сек.)