:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Реформування економічної системи країни в умовах фінансової нестабільності :: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Реформування економічної системи країни в умовах фінансової нестабільності
:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Реформування економічної системи країни в умовах фінансової нестабільності
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 22



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 
 
РОЛЬ МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ФІНАНСОВОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ В ДЕРЖАВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бурий Сергій Антонович, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Хмельницький національний університет
26.11.2014 19:41
 
 
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ ТОВАРІВ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дулин Ігор Степанович, кандидат економічних наук, доцент, Національний університет “Львівська політехніка”
11.11.2014 21:40
 
 
ДО ПИТАННЯ ПРО РЕФОРМИ У СИСТЕМІ МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дяченко Лідія Антонівна, кандидат економічних наук, Ужгородський національний університет
25.11.2014 22:36
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жукова Дар’я Анатоліївна, здобувач кафедри економіки підприємства, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»
27.01.2015 22:25
 
 
РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ільницька-Гикавчук Галина Ярославівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
11.11.2014 21:43
 
 
 
СУЩНОСТЬ И ОСУЩЕСТВЛЕНИЕ ИНФОРМАЦИОННОГО МАРКЕТИНГА РЕГИОНА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Полковникова Марина Павловна, аспирант, Восточноукраинский национальный университет им. В.Даля
28.11.2014 23:58
 
 
ИСТОРИЯ ВОЗНИКНОВЕНИЯ БРЕНДА ТЕРРИТОРИИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Полковникова Марина Павловна, аспирант, Восточноукраинский университет им. В. Даля; Меняйлова Алена Игоревна, студент, Восточноукраинский университет им. В. Даля
29.11.2014 00:03
 
 
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Соколюк К. Ю., асистент кафедри маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кровіцка Я. А., студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
29.11.2014 01:03
 
 
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чупріна Маргарита Олександрівна, кандидат економічних наук, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; Скляр Анна Юріївна, студентка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
18.11.2014 17:28
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ БРЕНДИНГУ СТОСОВНО РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Юрчак Едуард Володимирович, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний Торговельно-економічний університет, м. Київ, Україна
29.11.2014 01:52
 
Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.321 сек. / Mysql: 1540 (0.255 сек.)