|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-10] з 10 |
Сторінки:
1
|
|
|
РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ільницька-Гикавчук Галина Ярославівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
|
11.11.2014 21:43 |
|
|
ИСТОРИЯ ВОЗНИКНОВЕНИЯ БРЕНДА ТЕРРИТОРИИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Полковникова Марина Павловна, аспирант, Восточноукраинский университет им. В. Даля; Меняйлова Алена Игоревна, студент, Восточноукраинский университет им. В. Даля
|
29.11.2014 00:03 |
|
|
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Соколюк К. Ю., асистент кафедри маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кровіцка Я. А., студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
29.11.2014 01:03 |
|
|
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Чупріна Маргарита Олександрівна, кандидат економічних наук, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; Скляр Анна Юріївна, студентка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
|
18.11.2014 17:28 |
|
Відображено [1-10] з 10 |
Сторінки:
1
|
|
|
|