|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-8] з 8 |
Сторінки:
1
|
|
|
РОЗВИТОК СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПАТ «ЗТР»
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Кущик Анатолій Петрович, кандидат економічних наук, професор, Запорізький національний університет; Поліщук Артем Вадимович, студент магістратури, Запорізький національний університет
|
25.05.2014 14:25 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИКИ ЗАКУПІВЕЛЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інститутуДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Стьопкіна Ольга Іванівна, студентка Криворізького економічного інститутуДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
|
06.06.2014 16:47 |
|
|
ПРИНЦИПИ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Соколи І.І., доктор економічних наук, Одеський національний політехнічний університет; Каташинська М.О., аспірант, Одеський національний політех-нічний університет
|
03.06.2014 13:47 |
|
Відображено [1-8] з 8 |
Сторінки:
1
|
|
|
|