:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Реформування економічної системи країни :: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Реформування економічної системи країни
:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Реформування економічної системи країни
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 
 
ПОНЯТТЯ ЯКОСТІ ТОВАРУ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Войцеховська Р. С., студентка ІЕПТ, НУ «Львівська політехніка»
25.04.2014 17:21
 
 
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лінькова Олена Юріївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна
16.04.2014 15:34
 
 
ВНУТРЕННЯЯ СРЕДА ОРГАНИЗАЦИИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мацукевич А.В., Куделич К.В., студентки, Полесский государственный университет, г. Пинск, Беларусь
23.04.2014 01:29
 
 
 
DESIGN MARKETING ACTIVITIES FOR IMPROVING EXPORT PRODUCTION ENTERPRISE
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пеліпас Аліна Вячеславівна, студентка Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
23.04.2014 01:13
 
 
ВИРОБНИЧІ ГРУПИ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смолинець Ігор Богданович, асистент кафедри менеджменту, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького
24.04.2014 12:55
 
Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.302 сек. / Mysql: 1598 (0.243 сек.)