:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Реформування економічної системи країни :: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Реформування економічної системи країни
:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Реформування економічної системи країни
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 22



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 
 
ПОНЯТТЯ ЯКОСТІ ТОВАРУ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Войцеховська Р. С., студентка ІЕПТ, НУ «Львівська політехніка»
25.04.2014 17:21
 
 
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лінькова Олена Юріївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна
16.04.2014 15:34
 
 
ВНУТРЕННЯЯ СРЕДА ОРГАНИЗАЦИИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мацукевич А.В., Куделич К.В., студентки, Полесский государственный университет, г. Пинск, Беларусь
23.04.2014 01:29
 
 
 
DESIGN MARKETING ACTIVITIES FOR IMPROVING EXPORT PRODUCTION ENTERPRISE
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пеліпас Аліна Вячеславівна, студентка Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
23.04.2014 01:13
 
 
ВИРОБНИЧІ ГРУПИ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смолинець Ігор Богданович, асистент кафедри менеджменту, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького
24.04.2014 12:55
 
Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.399 сек. / Mysql: 1540 (0.293 сек.)