|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-12] з 12 |
Сторінки:
1
|
|
|
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ МУЗЕЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Василик Наталія Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Луцький національний технічний університет; Ляхов Юрій Юрійович, магістрант, Луцький національний технічний університет
|
10.12.2013 12:37 |
|
|
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ШВЕЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Кощій Оксана Вікторівна, доктор економічних наук, професор, Луцький національний технічний університет; Олисюк Марія Миколаївна, студент, Луцький національний технічний університет
|
04.12.2013 17:07 |
|
|
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ ТА ЕКОНОМІЧНО РОЗВИНУТИХ КРАЇНАХ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Мажаренко Катерина Петрівна, старший викладач кафедри менеджменту Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського; Скляр Марина Олегівна, студентка Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського; Іващенко Аліна Сергіївна, студентка Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського
|
18.12.2013 15:18 |
|
|
ЕКОЛОГІЧНЕ МАРКУВАННЯ ТОВАРІВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Макар Оксана Павлівна, кандидат економічних наук, доцент, Національний університету «Львівська політехніка»; Козяр Наталія Іванівна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
|
02.12.2013 17:51 |
|
Відображено [1-12] з 12 |
Сторінки:
1
|
|
|
|