:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Проблеми сучасної економіки та шляхи їх вирішення :: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Проблеми сучасної економіки та шляхи їх вирішення
:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Проблеми сучасної економіки та шляхи їх вирішення
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 22



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 
 
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ МУЗЕЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Василик Наталія Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Луцький національний технічний університет; Ляхов Юрій Юрійович, магістрант, Луцький національний технічний університет
10.12.2013 12:37
 
 
АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ТРУДОВИХ ВИТРАТ ТА «ХРОНОФАГІВ» СУЧАСНОЇ ДІЛОВОЇ ЛЮДИНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Воробей Роман Олександрович, Дерев’янко Вікторія Миколаївна, магістранти, Національний університет державної податкової служби України
18.12.2013 01:49
 
 
АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ГАЛУЗІ ВИРОБНИЦТВА СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ НА ОСНОВІ РОМБУ ДЕТЕРМІНАНТНИХ ПЕРЕВАГ М. ПОРТЕРА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гриців Андрій Олегович, cтудент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
18.12.2013 02:23
 
 
ОСОБЛИВОСТІ НЕМАТЕРІАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Захаров І. І., студент магістр, Горбань С.Ф., кандидат технічних наук, доцент, Запорізький національний технічний університет
18.12.2013 14:41
 
 
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ ШЛЯХОМ СТВОРЕННЯ МЕРЕЖЕВОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кочетков Володимир Вікторович, аспірант, Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень
06.12.2013 20:40
 
 
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ШВЕЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кощій Оксана Вікторівна, доктор економічних наук, професор, Луцький національний технічний університет; Олисюк Марія Миколаївна, студент, Луцький національний технічний університет
04.12.2013 17:07
 
 
 
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ ТА ЕКОНОМІЧНО РОЗВИНУТИХ КРАЇНАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мажаренко Катерина Петрівна, старший викладач кафедри менеджменту Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського; Скляр Марина Олегівна, студентка Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського; Іващенко Аліна Сергіївна, студентка Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського
18.12.2013 15:18
 
 
ЕКОЛОГІЧНЕ МАРКУВАННЯ ТОВАРІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Макар Оксана Павлівна, кандидат економічних наук, доцент, Національний університету «Львівська політехніка»; Козяр Наталія Іванівна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
02.12.2013 17:51
 
 
РАСЧЁТ И ОЦЕНКА ПОКАЗАТЕЛЕЙ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ ОАО «ПИНСКИЙ МЯСОКОМБИНАТ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мацукевич Анна Владимировна, студентка, Полесский государственный университет, Беларусь
16.12.2013 21:58
 
 
АНАЛІЗ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СПІВРОБІТНИКІВ КОМПАНІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мосейчук В.В., Лаврищева М.В., Донбаська національна академія будівництва і архітектури
13.12.2013 22:30
 
 
МІСЦЕ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В СИСТЕМІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ничипорчук Людмила Вікторівна, магістрант, Луцький національний технічний університет
05.12.2013 18:57
 
 
ВИЗНАЧЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пономарчук Олена Дмитрівна, доцент Київського економічного інституту менеджменту
17.12.2013 17:58
 
Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.629 сек. / Mysql: 1540 (0.544 сек.)