:: ECONOMY :: Konferencje 2013 :: Развитие экономики в ХХІ веке: теоретические и практические аспекты исследований :: ECONOMY :: Konferencje 2013 :: Развитие экономики в ХХІ веке: теоретические и практические аспекты исследований
:: ECONOMY :: Konferencje 2013 :: Развитие экономики в ХХІ веке: теоретические и практические аспекты исследований
 
UA  PL  EN
         

Świat badań naukowych. Wydanie 40

Срок представления материалов

24 апреля 2025

До начала конференции осталось дней 27



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-19] з 19 Страницы: 1 
 
ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КАР’ЄРОЮ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Брижань І.А., кандидат економічних наук, доцент, ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Савченко М.С., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 19:25
 
 
РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Власенко В.А., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Лазоренко І.О., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:46
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гусаковська Т.О., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Фрідман О.О., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 19:28
 
 
ПОБУДОВА БІЗНЕС-МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гусаковська Тетяна Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки „Полтавський університет економіки і торгівлі”; Лисенко Марія Олексіївна, кандидат економічних наук, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки „Полтавський університет економіки і торгівлі”
23.09.2013 15:41
 
 
ПЕРМАНЕНТНИЙ ПРОЦЕС РЕОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ СТРУКТУР У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дацій Надія Василівна, доктор державного управління, Київський національний лінгвістичний університет
23.09.2013 18:22
 
 
ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Іванов Ю.В., кандидат економічних наук, доцент ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Малютін Є.В., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:58
 
 
СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА КОНДИТЕРСЬКОМУ РИНКУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Корчинський Андрій Вікторович, аспірант Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана
05.10.2013 11:46
 
 
ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Рибалко-Рак Л.А., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Пасько В.С., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
07.10.2013 19:46
 
 
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сорочак Марія Олегівна, Національний університет «Львівська політехніка»
05.10.2013 11:39
 
 
ІМІДЖ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОСАЛОНУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Співаковська Тетяна Володимирівна, кандидат економічних наук., доцент кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ»; Сорокіна Катерина Вадимівна, студентка кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ», м. Київ, Україна
02.10.2013 20:45
 
 
 
УПРАВЛІННЯ РИЗИКОЗАХИЩЕНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Заяра Валерій Іванович, магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування», ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:11
 
 
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Калашник А.В., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування», ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:15
 
 
ПРОБЛЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Котьман Т.В., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:32
 
 
ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Левадна К.О., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:52
 
 
КОНТРОЛІНГ ЯК ПРОЦЕС ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Проценко К.П., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 19:21
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Чикирис А.І., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 19:31
 
 
МОНІТОРИНГ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Талалаєв В.О., кандидат технічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Потіпака О.Д., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 19:08
 
 
ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шкурко В.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Марченко В.О., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
07.10.2013 19:41
 
 
РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шкурко В.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Козеровський Д.В., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
07.10.2013 19:33
 
Отображено [1-19] з 19 Страницы: 1 



© 2010-2025 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.287 сек. / Mysql: 1687 (0.227 сек.)