:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Розвиток сучасної економічної науки за умов глобальних трансформацій :: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Розвиток сучасної економічної науки за умов глобальних трансформацій
:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Розвиток сучасної економічної науки за умов глобальних трансформацій
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 
 
МЕТОДИ ВПЛИВУ НА КУПІВЕЛЬНУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; Пашенко Катерина Юріївна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
30.05.2012 19:29
 
 
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Тімошевська Оксана Вікторівна, магістрант Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
30.05.2012 09:22
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Тімошевський Дмитро Костянтинович, магістрант Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
30.05.2012 08:38
 
 
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сіренко Світлана Олександрівна, кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Штовбань Вікторія Олександрівна, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
30.05.2012 15:28
 
 
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО ПОРТФЕЛЮ ТОВ «ГНІВАНСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тернова Алла Станіславівна, кандидат технічних наук, доцент Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Кубік Віта Сергіївна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
25.05.2012 19:59
 
 
 
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА «НЕМИРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КООПЕРАТИВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тернова Алла Станіславівна, кандидат технічних наук, доцент, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Кононенко Л.М., Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
31.05.2012 22:00
 
 
СОВРЕМЕННЫЕ АСПЕКТЫ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Троян Ольга Викторовна, магистр Донбасского Государственного Технического Университета
21.05.2012 09:46
 
 
АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Троян Ольга Вікторівна, магістр Донбаського Державного Технічного Університету
30.05.2012 10:19
 
 
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ВНУТРІШНЬОМУ РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чубата Оксана Юріївна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
30.05.2012 19:58
 
Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 1.974 сек. / Mysql: 1569 (1.838 сек.)