|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-15] з 15 |
Сторінки:
1
|
|
|
ІНСТИТУЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Красюк Олена Вікторівна, старший викладач кафедри менеджменту Донбаського державного технічного університету; Поцелова Тетяна Володимирівна, студентка Донбаського державного технічного університету
|
18.04.2012 15:16 |
|
|
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ОБЛАСНОЇ МОЛОДІЖНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лозовський Олександр Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; Мельник Олександр Васильович, магістр Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
|
16.04.2012 11:58 |
|
|
УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Федчик Ольга Павлівна, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»
|
18.04.2012 00:03 |
|
|
ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету; Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
|
16.04.2012 09:53 |
|
|
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Химич Оксана Володимирівна, старший викладач кафедри фінансів, Національний універсиетет «Львівська політехніка» Інститут підприємництва та перспективних технологій
|
31.03.2012 18:35 |
|
Відображено [1-15] з 15 |
Сторінки:
1
|
|
|
|