|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-20] з 22 |
Сторінки:
1 2
|
|
|
РЕІНЖИНІРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Бабчинська Олена Іванівна, кандидат географічних наук, доцент Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ; Білобородова Олеся Олегівна, студентка Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ
|
07.12.2011 19:30 |
|
|
ПЕРСОНАЛ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ РЕСУРС ОРГАНІЗАЦІЇ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету; Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
|
04.12.2011 20:00 |
|
|
АНАЛІЗ РЕКЛАМНИХ МОТИВІВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Головащенко Аліна Владиславівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
|
04.12.2011 19:23 |
|
|
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Римарева Людмила Миколаївна, старший викладач кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Ільчук Тетяна Валентинівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
|
07.12.2011 18:29 |
|
|
СУЧАСНИЙ АСПЕКТ СЕГМЕНТУВАННЯ ПРОМИСЛОВОГО РИНКУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Слободяник Наталія Петрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Ільчук Тетяна Валентинівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
|
06.12.2011 12:45 |
|
Відображено [1-20] з 22 |
Сторінки:
1 2
|
|
|
|