|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-8] з 8 |
Сторінки:
1
|
|
|
УПРАВЛІННЯ ІНОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ФІРМИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Гаврилова Вікторія Євгенівна, викладач вищої категорії Державного вищого навчального закладу „Луганський коледж будівництва, економіки та права”, Шулер Олександр Олександрович, студент Державного вищого навчального закладу „Луганський коледж будівництва, економіки та права”
|
13.10.2011 12:07 |
|
|
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Дубовик Тетяна Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
|
11.10.2011 10:48 |
|
|
ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Сергейцев Іван Володимирович, студент Східноукраїнського національного університету імені В. Даля; Шатілов Олексій Сергійович, студент Східноукраїнського національного університету імені В. Даля
|
12.10.2011 19:26 |
|
Відображено [1-8] з 8 |
Сторінки:
1
|
|
|
|