:: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Економічний розвиток країни за умов законодавчих змін :: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Економічний розвиток країни за умов законодавчих змін
:: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Економічний розвиток країни за умов законодавчих змін
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 22



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Менеджмент. Маркетинг

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
РОЗРОБКА КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Багно Дар’я Олександрівна, магістрант Дніпродзержинського державного технічного університету
27.04.2011 12:31
 
 
РОЛЬ ДЕРЖАВИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ З ПОЗИЦІЇ МАРКЕТИНГУ
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Васюткіна Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ПВНЗ «Європейський університет»; Данилюк Світлана Юріївна, магістр кафедри маркетингу ПВНЗ «Європейський університет»
27.04.2011 22:46
 
 
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОБ’ЄКТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Жук Ірина Зеновіївна, аспірант економічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка
26.04.2011 23:25
 
 
УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ВЕНЧУРНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Калінчук Вікторія Олександрівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
19.04.2011 10:53
 
 
 
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВАМИ СФЕРИ ТУРИЗМУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Масюк Юлія Олегівна, асистент кафедри туризму Львівського національного університету ім. І.Франка
19.04.2011 18:12
 
 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПРАЦІ ЯК ОБ’ЄКТУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА КВАЛІФІКОВАНИМИ КАДРАМИ
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Сагайдак Михайло Петрович, кандидат економічних наук, доцент Криворізького економічного інституту ДВНЗ «КНЕУ ім. В.Гетьмана»; Славянінов Всеволод Юрійович, магістр Криворізького економічного інституту ДВНЗ «КНЕУ ім. В.Гетьмана»
28.04.2011 00:40
 
 
УПРАВЛІННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ СТИЛЮ КЕРІВНИЦТВА В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Сватюк Оксана Робертівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Львівського державного університету внутрішніх справ; Труш Христина Андріївна, студентка економічного факультету Львівського державного університету внутрішніх справ
29.04.2011 10:33
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.343 сек. / Mysql: 1540 (0.278 сек.)