|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
BRAND EVALUATION METHODS
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Yalovega Natalia, PhD, HEI of Ucoopspilka “Poltava University of Economics and Trade”
|
25.05.2021 20:35 |
|
|
РОЛЬ БРЕНДИНГУ ЯК УМОВА УСПІХУ КОМПАНІЇ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Пелюшок Ольга Миколаївна, студентка 2 курсу ФТМ, Київський національний торговельно-економічний університет;
Ільїна Олена Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»
|
29.05.2021 11:05 |
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
|