:: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 31 (27.05.2021) :: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 31 (27.05.2021)
:: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 31 (27.05.2021)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
FUNCTIONING OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS AS A STAKEHOLDER ORGANIZATION
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Stetsenko Volodymyr, PhD, HEI of Ucoopspilka "Poltava University of Economics and Trade"
26.05.2021 21:17
 
 
BRAND EVALUATION METHODS
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Yalovega Natalia, PhD, HEI of Ucoopspilka “Poltava University of Economics and Trade”
25.05.2021 20:35
 
 
СТРУКТУРА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНВЕРСІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Белз Олександра Григорівна, кандидат економічних наук, Львівський національний університет імені Івана Франка
29.05.2021 10:54
 
 
РОЛЬ БРЕНДИНГУ ЯК УМОВА УСПІХУ КОМПАНІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пелюшок Ольга Миколаївна, студентка 2 курсу ФТМ, Київський національний торговельно-економічний університет; Ільїна Олена Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»
29.05.2021 11:05
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.936 сек. / Mysql: 1569 (0.811 сек.)