|
|
|
Секція 1. Економіка та підприємництво;
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Ганношина Ірина Миколаївна, студентка 5 курсу, факультет транспорту, менеджменту і логістики, Національний авіаційний університет;
Ільїн Валерій Юрійович, доктор економічних наук, професор кафедри організації авіаційних робіт та послуг, Національний авіаційний університет
|
26.05.2021 21:03 |
|
|
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПОТУЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Федоренко Олексій Дмитрович, здобувач вищої освіти, Київський національний торговельно-економічний університет;
Чута Діана Сергіївна, здобувач вищої освіти, Київський національний торговельно-економічний університет
|
29.05.2021 11:00 |
|
|
ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Шпачук Єлизавета Ігорівна, Київський національний торговельно-економічний університет;
Малевич Ганна Ростиславівна, Київський національний торговельно-економічний університет
|
26.05.2021 21:23 |
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
|