|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
ОСНОВНІ СПОСОБИ ЕКОНОМІЇ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Кітченко Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та маркетингу, Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»;
Ільїна Ольга Костянтинівна, студентка 4 курсу, Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»
|
26.04.2021 23:30 |
|
|
СУЧАСНИЙ СТАН ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя;
Дробняк Ірина Василівна, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
29.04.2021 19:56 |
|
|
КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Яловега Наталія Іванівна, кандидат економічних наук, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
|
27.04.2021 23:07 |
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
|