|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-7] з 7 |
Сторінки:
1
|
|
|
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЄФЕКТИВНОЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України;
Лисенко Тетяна Іллівна, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України;
Лобода Ірина Ігорівна, магістр МН903-14м, Національної металургійної академії України;
|
17.11.2020 14:14 |
|
|
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України;
Усіченко Ірина Володимирівна, кандидат фізичних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України;
Зайцева Вікторія Василівна, магістр МН903-14м, Національної металургійної академії України;
|
17.11.2020 14:18 |
|
|
ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Гнилянська Ольга Василівна, кандидат економічних наук, Львівський інститут менеджменту
|
06.11.2020 10:28 |
|
|
СТРАТЕГІЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ КРИЗИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Грінько Алла Павлівна, доктор економічних наук, професор Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна;
Пукалова Катерина Олександрівна, студентка Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
|
25.11.2020 12:47 |
|
Відображено [1-7] з 7 |
Сторінки:
1
|
|
|
|