:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 26 (29.10.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 26 (29.10.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 26 (29.10.2020)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
MANAGING EMPLOYEE BEHAVIOUR IN THE ENTERPRISE
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Shevchenko Victoriia Ivanivna, PhD in Philology, N Karazin Kharkiv National University; Pukalova Kateryna Oleksandrivna, student, N Karazin Kharkiv National University
28.10.2020 13:31
 
 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЗОН ГОСПОДАРЮВАННЯ НА ПРИКЛАДІ ВОДИ ТМ «КРИВООЗЕРСЬКА»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голубьонкова Олена Олексіївна, кандидат економічних наук, доцент, Одеська національна академія харчових технологій; Свєтікова Оксана Ігорівна, магістрант, Одеська національна академія харчових технологій
27.10.2020 09:10
 
 
АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КРИЗИ В СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Євтушенко Ганна Іванівна, кандидат економічних наук, Університет державної фіскальної служби України; Заєць Вікторія Сергіївна, здобувачка Ⅱ (бакалаврського) рівня вищої освіти, Університет державної фіскальної служби України
26.10.2020 10:55
 
 
 
СПЕЦИФІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФОРМУЛЮВАННЯ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Каламан Ольга Борисівна, кандидат економічних наук, Одеська національна академія харчових технологій
29.10.2020 17:37
 
 
ДОЦІЛЬНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кочедикова Альона Євгенівна, кандидат економічних наук, Бориспільський інститут муніципального менеджменту при МАУП; Кручинін Віктор Валентинович, магістр, Міжрегіональна академія управління персоналом
28.10.2020 10:21
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ ВИДІВ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лісений Євген Володимирович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна; Коверга Анастасія Сергіївна, студентка спеціальності «Маркетинг» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
28.10.2020 10:27
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 3.172 сек. / Mysql: 1569 (2.899 сек.)