|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-6] з 6 |
Сторінки:
1
|
|
|
MANAGING EMPLOYEE BEHAVIOUR IN THE ENTERPRISE
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Shevchenko Victoriia Ivanivna, PhD in Philology, N Karazin Kharkiv National University;
Pukalova Kateryna Oleksandrivna, student, N Karazin Kharkiv National University
|
28.10.2020 13:31 |
|
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ВИДІВ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лісений Євген Володимирович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна;
Коверга Анастасія Сергіївна, студентка спеціальності «Маркетинг» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
|
28.10.2020 10:27 |
|
Відображено [1-6] з 6 |
Сторінки:
1
|
|
|
|