|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-2] з 2 |
Сторінки:
1
|
|
|
ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ЇЇ СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Коркуна Іван Іванович, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та менеджменту Львівський державний університет фізичної культури імені І. Боберського;
Графська Орислава Іванівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського;
Перегіняк Тарас Ігорович, студент IV – курсу, спеціальності «Фінанси , банківська справа та страхування» Львівського університету «Бізнесу та права»
|
28.09.2020 10:10 |
|
|
АРОМАМАРКЕТИНГ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ІНСТРУМЕНТ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лозовська Ганна Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, Одеська національна академія харчових технологій;
Значек Рафаела Рафаелівна, кандидат технічних наук, старший викладач, Одеська національна академія харчових технологій
|
25.08.2020 16:29 |
|
Відображено [1-2] з 2 |
Сторінки:
1
|
|
|
|