|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-10] з 10 |
Сторінки:
1
|
|
|
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Барибіна Яніна Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»;
Саган Анна Сергіївна, студентка магістерської підготовки 073 «Менеджмент», Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
|
30.05.2020 12:59 |
|
|
МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Дерев’янченко Тетяна Єгорівна, кандидат економічних наук, доцент, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
|
26.05.2020 18:01 |
|
|
НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Кандагура Катерина Сергіївна, кандидат наук з державного управління, доцент, Київський національний торговельно-економічний університет;
Трунова Валерія Дмитрівна, студентка факультету торгівлі та маркетингу, Київський національний торговельно-економічний університет
|
20.05.2020 19:12 |
|
|
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя;
Карапата Володимир Ігорович, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
30.05.2020 13:06 |
|
|
ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Шиліна Вікторія Юріївна, бакалавр, Національний університет харчових технологій;
Ніколаєнко Ірина Володимирівна, старший викладач, Національний університет харчових технологій
|
28.05.2020 18:04 |
|
Відображено [1-10] з 10 |
Сторінки:
1
|
|
|
|