:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 23 (28.05.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 23 (28.05.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 23 (28.05.2020)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 
 
THE IMPORTANCE OF THE INFORMATION SYSTEM IN MODERN ENTERPRISE MANAGEMENT
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Konovalova Iryna, student, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, Kyiv
28.05.2020 18:00
 
 
WAYS TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Lazorenko Taisiya, PhD, Associate Professor, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute; Kravchuk Bohdan, student, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute
26.05.2020 18:09
 
 
DEFINITION OF ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISM IN CHANGE MANAGMENT
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Stoian Sofiia, student, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute
14.05.2020 15:42
 
 
РОЛЬ ВНУТРІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ В ПРОЦЕСІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Барибіна Яніна Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Савицький Андрій Володимирович, студент магістерської підготовки 073 «Менеджмент», Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
28.05.2020 18:09
 
 
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Барибіна Яніна Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Саган Анна Сергіївна, студентка магістерської підготовки 073 «Менеджмент», Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
30.05.2020 12:59
 
 
 
МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дерев’янченко Тетяна Єгорівна, кандидат економічних наук, доцент, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
26.05.2020 18:01
 
 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Журавльова Анастасія Костянтинівна, студентка 3 курсу економічного факультету, Запорізький національний університет
14.05.2020 15:36
 
 
НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кандагура Катерина Сергіївна, кандидат наук з державного управління, доцент, Київський національний торговельно-економічний університет; Трунова Валерія Дмитрівна, студентка факультету торгівлі та маркетингу, Київський національний торговельно-економічний університет
20.05.2020 19:12
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Карапата Володимир Ігорович, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
30.05.2020 13:06
 
 
ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шиліна Вікторія Юріївна, бакалавр, Національний університет харчових технологій; Ніколаєнко Ірина Володимирівна, старший викладач, Національний університет харчових технологій
28.05.2020 18:04
 
Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.203 сек. / Mysql: 1598 (0.158 сек.)