:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 23 (28.05.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 23 (28.05.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 23 (28.05.2020)
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 40

Термін подання матеріалів

24 квітня 2025

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 
 
THE IMPORTANCE OF THE INFORMATION SYSTEM IN MODERN ENTERPRISE MANAGEMENT
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Konovalova Iryna, student, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, Kyiv
28.05.2020 18:00
 
 
WAYS TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Lazorenko Taisiya, PhD, Associate Professor, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute; Kravchuk Bohdan, student, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute
26.05.2020 18:09
 
 
DEFINITION OF ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISM IN CHANGE MANAGMENT
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Stoian Sofiia, student, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute
14.05.2020 15:42
 
 
РОЛЬ ВНУТРІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ В ПРОЦЕСІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Барибіна Яніна Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Савицький Андрій Володимирович, студент магістерської підготовки 073 «Менеджмент», Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
28.05.2020 18:09
 
 
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Барибіна Яніна Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Саган Анна Сергіївна, студентка магістерської підготовки 073 «Менеджмент», Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
30.05.2020 12:59
 
 
 
МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дерев’янченко Тетяна Єгорівна, кандидат економічних наук, доцент, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
26.05.2020 18:01
 
 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Журавльова Анастасія Костянтинівна, студентка 3 курсу економічного факультету, Запорізький національний університет
14.05.2020 15:36
 
 
НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кандагура Катерина Сергіївна, кандидат наук з державного управління, доцент, Київський національний торговельно-економічний університет; Трунова Валерія Дмитрівна, студентка факультету торгівлі та маркетингу, Київський національний торговельно-економічний університет
20.05.2020 19:12
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Карапата Володимир Ігорович, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
30.05.2020 13:06
 
 
ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шиліна Вікторія Юріївна, бакалавр, Національний університет харчових технологій; Ніколаєнко Ірина Володимирівна, старший викладач, Національний університет харчових технологій
28.05.2020 18:04
 
Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 



© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.239 сек. / Mysql: 1687 (0.187 сек.)