:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 22 (29.04.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 22 (29.04.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 22 (29.04.2020)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
ДИХТОНОМІЯ «ГЛОБАЛЬНЕ-ГЛОКАЛЬНЕ» У ТУРИЗМІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Барибіна Яніна Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Вищий навчальний заклад Укооопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
30.04.2020 13:44
 
 
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА УСПІШНОГО УПРАВЛІННЯ ЗВО
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Зайченко Микола Володимирович, аспірант, Київський національний торговельно-економічний університет; Гамалій Володимир Федорович, доктор фізико-математичних наук, професор, Київський національний торговельно-економічний університет
29.04.2020 13:45
 
 
ІНФОРМАЦІЯ ЯК ОСНОВНА КАТЕГОРІЯ РЕСУРСІВ УПРАВЛІННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Максимчук Тетяна Вікторівна, студентка 1 курсу магістратури, спеціальність 073 «Менеджмент», Відокремлений структурний підрозділ «Інститут інноваційної освіти» Київського національного університету будівництва і архітектури
22.04.2020 14:32
 
 
СТРАХ ЯК ЕМОЦІЙНИЙ МОТИВ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА В ПЕРІОД ЕПІДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Никоненко Андрій Володимирович, кандидат економічних наук, кафедра маркетингу Національного університету харчових технологій
23.04.2020 12:53
 
 
 
БРЕНД-СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЯК МОДЕЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Павлова Аліна Сергіївна, аспірант кафедри готельно-ресторанного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
30.04.2020 13:28
 
 
ОСОБЛИВОСТІ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пащенко Юлія Олександрівна, студентка магістратури за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини», Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка
29.04.2020 13:31
 
 
КОГНІТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ УПРАВЛІННЯ В МІЖАРОДНОМУ БІЗНЕСІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пащенко Юлія Олександрівна, студентка магістратури за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини», Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка
29.04.2020 13:35
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.220 сек. / Mysql: 1598 (0.173 сек.)