|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-7] з 7 |
Сторінки:
1
|
|
|
ДИХТОНОМІЯ «ГЛОБАЛЬНЕ-ГЛОКАЛЬНЕ» У ТУРИЗМІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Барибіна Яніна Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Вищий навчальний заклад Укооопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
|
30.04.2020 13:44 |
|
|
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА УСПІШНОГО УПРАВЛІННЯ ЗВО
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Зайченко Микола Володимирович, аспірант, Київський національний торговельно-економічний університет;
Гамалій Володимир Федорович, доктор фізико-математичних наук, професор, Київський національний торговельно-економічний університет
|
29.04.2020 13:45 |
|
|
ІНФОРМАЦІЯ ЯК ОСНОВНА КАТЕГОРІЯ РЕСУРСІВ УПРАВЛІННЯ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Максимчук Тетяна Вікторівна, студентка 1 курсу магістратури, спеціальність 073 «Менеджмент», Відокремлений структурний підрозділ «Інститут інноваційної освіти» Київського національного університету будівництва і архітектури
|
22.04.2020 14:32 |
|
Відображено [1-7] з 7 |
Сторінки:
1
|
|
|
|