|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-6] з 6 |
Сторінки:
1
|
|
|
ОГЛЯД СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ МЕДІАНОСІЇВ УКРАЇНИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Кітченко Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»;
Філоненко Єлизавета Олександрівна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
|
24.03.2020 15:16 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Папоян Арутюн Мікаелі, кафедра маркетингу, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
|
25.03.2020 13:12 |
|
|
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ УКРАЇНИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Смовженко Тамара Степанівна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри фінансів, банківської справи та страхування, Iнститут банківських технологій та бізнесу ДВНЗ «Університет банківської справи»;
Коркуна Орислава Іванівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри готельного ресторанного бізнесу Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського;
Цільник Олег Ярославович, директор приватного підприємства «Укрзахідпостач»
|
27.03.2020 14:33 |
|
Відображено [1-6] з 6 |
Сторінки:
1
|
|
|
|