:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 21 (26.03.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 21 (26.03.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 21 (26.03.2020)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гальцева Олена Михайлівна, студент, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
25.03.2020 13:01
 
 
ОГЛЯД СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ МЕДІАНОСІЇВ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кітченко Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Філоненко Єлизавета Олександрівна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
24.03.2020 15:16
 
 
UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Леськова Світлана Василівна, викладач кафедри маркетингу і менеджменту, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
24.03.2020 15:22
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Папоян Арутюн Мікаелі, кафедра маркетингу, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
25.03.2020 13:12
 
 
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смовженко Тамара Степанівна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри фінансів, банківської справи та страхування, Iнститут банківських технологій та бізнесу ДВНЗ «Університет банківської справи»; Коркуна Орислава Іванівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри готельного ресторанного бізнесу Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського; Цільник Олег Ярославович, директор приватного підприємства «Укрзахідпостач»
27.03.2020 14:33
 
 
ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Цурська Богдана Григорівна, викладач кафедри маркетингу та менеджменту Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту
26.03.2020 14:32
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.234 сек. / Mysql: 1598 (0.184 сек.)