:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 18 (28.11.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 18 (28.11.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 18 (28.11.2019)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-17] з 17 Сторінки: 1 
 
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Буштаков Сергій Володимирович, студент групи ВС-18м, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, факультет економіки, кафедра маркетингу та міжнародного менеджменту, м. Дніпро, Україна
28.11.2019 09:27
 
 
ОГЛЯД УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ПОСЛУГ ПО РОЗРОБЛЕННЮ ІНТЕР'ЄРА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вашанцева Вікторія Сергіївна, магістр, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
26.11.2019 09:45
 
 
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дунайчук Сергій Миколайович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Височин Дмитро Сергійович, магістрант МН903-13м, факультет економіки і менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро
26.11.2019 10:10
 
 
АТЕСТАЦІЯ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПЕРСОНАЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дунайчук Сергій Миколайович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Зима Елла Миколаївна, магістрант МН903-13м, факультет економіки і менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Ільченко Вікторія Сергіївна, магістрант МН903-13м, факультет економіки і менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро
25.11.2019 15:19
 
 
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жаворонкова Катерина Юріївна, студентка гр. 667мг, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
27.11.2019 09:54
 
 
ГУМАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Крикун Ольга Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; Унгур’ян Катерина Дмитрівна, здобувач вищої освіти, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; Завадська Карина Андріївна, здобувач вищої освіти, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
18.11.2019 09:13
 
 
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ШОКОЛАДНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лозовська Ганна Миколаївна, кандидат економічних наук, старший викладач, Одеська національна академія харчових технологій; Нестерова Анастасія Андріївна, магістр, Одеська національна академія харчових технологій
20.11.2019 16:02
 
 
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мартиненко Владислав Едуардович, магістрант, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
26.11.2019 19:47
 
 
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, доцент, Тернопільський національний технічний університет, м. Тернопіль; Корчак Софія Миколаївна, студент, Тернопільський національний технічний університет, м. Тернопіль
29.11.2019 11:46
 
 
 
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мосейко Юлія Володимирівна, студент, Тернопільський національний технічний університет, м. Тернопіль
29.11.2019 11:42
 
 
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Нікольська Дар’я Андріївна, магістрант, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
26.11.2019 19:30
 
 
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Переход Анастасія Вадимівна, магістрант, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
29.11.2019 12:07
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пістун Мар’яна Михайлівна, бакалавр, Тернопільський національний економічний університет
18.11.2019 09:08
 
 
НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сержанова Вікторія Віталіївна, студентка 4 курсу, 5 групи, Київський національний торговельно-економічний університет
27.11.2019 16:40
 
 
МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стасів Ростислав Олегович, магістр, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2019 14:58
 
 
ДО ПИТАННЯ РОЗБРОКИ СТРАТЕГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шашко Вікторія Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ, Україна; Полозенко Кирило Віталійович, студент групи Мн-1-маг, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ, Україна
04.11.2019 10:40
 
 
МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ ДЛЯ МІЛЛЕНІАЛІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яловега Наталія Іванівна, кандидат економічних наук, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
13.11.2019 18:48
 
Відображено [1-17] з 17 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.849 сек. / Mysql: 1569 (0.72 сек.)