|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-17] з 17 |
Сторінки:
1
|
|
|
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Дунайчук Сергій Миколайович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро;
Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро;
Височин Дмитро Сергійович, магістрант МН903-13м, факультет економіки і менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро
|
26.11.2019 10:10 |
|
|
АТЕСТАЦІЯ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПЕРСОНАЛУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Дунайчук Сергій Миколайович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро;
Зима Елла Миколаївна, магістрант МН903-13м, факультет економіки і менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро;
Ільченко Вікторія Сергіївна, магістрант МН903-13м, факультет економіки і менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро
|
25.11.2019 15:19 |
|
|
ГУМАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Крикун Ольга Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна;
Унгур’ян Катерина Дмитрівна, здобувач вищої освіти, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна;
Завадська Карина Андріївна, здобувач вищої освіти, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
|
18.11.2019 09:13 |
|
|
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ШОКОЛАДНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лозовська Ганна Миколаївна, кандидат економічних наук, старший викладач, Одеська національна академія харчових технологій;
Нестерова Анастасія Андріївна, магістр, Одеська національна академія харчових технологій
|
20.11.2019 16:02 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Переход Анастасія Вадимівна, магістрант, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
|
29.11.2019 12:07 |
|
|
ДО ПИТАННЯ РОЗБРОКИ СТРАТЕГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Шашко Вікторія Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ, Україна;
Полозенко Кирило Віталійович, студент групи Мн-1-маг, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ, Україна
|
04.11.2019 10:40 |
|
|
МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ ДЛЯ МІЛЛЕНІАЛІВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Яловега Наталія Іванівна, кандидат економічних наук, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
|
13.11.2019 18:48 |
|
Відображено [1-17] з 17 |
Сторінки:
1
|
|
|
|