:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 18 (28.11.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 18 (28.11.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 18 (28.11.2019)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 21



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-17] з 17 Сторінки: 1 
 
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Буштаков Сергій Володимирович, студент групи ВС-18м, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, факультет економіки, кафедра маркетингу та міжнародного менеджменту, м. Дніпро, Україна
28.11.2019 09:27
 
 
ОГЛЯД УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ПОСЛУГ ПО РОЗРОБЛЕННЮ ІНТЕР'ЄРА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вашанцева Вікторія Сергіївна, магістр, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
26.11.2019 09:45
 
 
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дунайчук Сергій Миколайович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Височин Дмитро Сергійович, магістрант МН903-13м, факультет економіки і менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро
26.11.2019 10:10
 
 
АТЕСТАЦІЯ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПЕРСОНАЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дунайчук Сергій Миколайович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Зима Елла Миколаївна, магістрант МН903-13м, факультет економіки і менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро; Ільченко Вікторія Сергіївна, магістрант МН903-13м, факультет економіки і менеджменту Національної металургійної академії України, м. Дніпро
25.11.2019 15:19
 
 
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жаворонкова Катерина Юріївна, студентка гр. 667мг, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
27.11.2019 09:54
 
 
ГУМАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Крикун Ольга Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; Унгур’ян Катерина Дмитрівна, здобувач вищої освіти, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; Завадська Карина Андріївна, здобувач вищої освіти, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
18.11.2019 09:13
 
 
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ШОКОЛАДНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лозовська Ганна Миколаївна, кандидат економічних наук, старший викладач, Одеська національна академія харчових технологій; Нестерова Анастасія Андріївна, магістр, Одеська національна академія харчових технологій
20.11.2019 16:02
 
 
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мартиненко Владислав Едуардович, магістрант, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
26.11.2019 19:47
 
 
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, доцент, Тернопільський національний технічний університет, м. Тернопіль; Корчак Софія Миколаївна, студент, Тернопільський національний технічний університет, м. Тернопіль
29.11.2019 11:46
 
 
 
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мосейко Юлія Володимирівна, студент, Тернопільський національний технічний університет, м. Тернопіль
29.11.2019 11:42
 
 
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Нікольська Дар’я Андріївна, магістрант, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
26.11.2019 19:30
 
 
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Переход Анастасія Вадимівна, магістрант, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
29.11.2019 12:07
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пістун Мар’яна Михайлівна, бакалавр, Тернопільський національний економічний університет
18.11.2019 09:08
 
 
НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сержанова Вікторія Віталіївна, студентка 4 курсу, 5 групи, Київський національний торговельно-економічний університет
27.11.2019 16:40
 
 
МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стасів Ростислав Олегович, магістр, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2019 14:58
 
 
ДО ПИТАННЯ РОЗБРОКИ СТРАТЕГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шашко Вікторія Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ, Україна; Полозенко Кирило Віталійович, студент групи Мн-1-маг, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ, Україна
04.11.2019 10:40
 
 
МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ ДЛЯ МІЛЛЕНІАЛІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яловега Наталія Іванівна, кандидат економічних наук, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
13.11.2019 18:48
 
Відображено [1-17] з 17 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.326 сек. / Mysql: 1540 (0.26 сек.)