:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 15 (27.06.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 15 (27.06.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 15 (27.06.2019)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ОРГАНІЗАЦІЇ: ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Василик Наталія Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Луцький національний технічний університет
27.06.2019 10:06
 
 
ТОВАРНА ПОЛІТИКА ТА УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Захарченко Наталія Василівна, кандидат економічних наук, доцент, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури; Заблудовська Ольга Генадіївна, студентка, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
18.06.2019 10:21
 
 
ДЕТЕРМІНАНТИ ФІНАНСОВОЇ АРХІТЕКТОНІКИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Котькалова-Литвин Інна Володимирівна, кандидат економічних наук, Вінницький національний аграрний університет
28.06.2019 13:46
 
 
ОСНОВИ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Процишин Юлія Тарасівна, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри маркетингу, Тернопільський національний економічний університет
28.06.2019 13:41
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.224 сек. / Mysql: 1598 (0.176 сек.)