|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-7] з 7 |
Сторінки:
1
|
|
|
ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРАЦІВНИКІВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Дарміць Ростислав Зеновійович, старший викладач кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва, Інститут економіки і менеджменту, Національний університет «Львівська політехніка»;
Настьошин Наталія Романівна, кафедра обліку та аналізу, Інститут економіки і менеджменту, Національний університет «Львівська політехніка»
|
23.05.2019 11:24 |
|
|
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ОСНОВІ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Мокряк Едуард Валерійович, кандидат економічних наук, Криворізький економічний інститут Київського Національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана;
Бассано Артур Юрійович, студент магістратури, Криворізький економічний інститут Київського Національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана
|
29.05.2019 13:06 |
|
|
ОСНОВНІ ПРИЧИНИ НЕВДАЧ РЕФОРМУВАННЯ АПК
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Шульський Микола Григорович, доктор економічних наук, професор, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького
|
29.05.2019 12:51 |
|
Відображено [1-7] з 7 |
Сторінки:
1
|
|
|
|