:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 10 (26.12.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 10 (26.12.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 10 (26.12.2018)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
EVALUATION OF EFFICIENCY OF BUSINESS DEVELOPMENT STRATEGY
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Dudko Anastasiia Valeriivna, student, National Aviation University
26.12.2018 17:31
 
 
ЖІНКИ-ЛІДЕРИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бендина З. Т., студент, Національний університет «Львівська політехніка»; Передало Х. С., кандидат економічних наук, доцент, Національний університет «Львівська політехніка»
26.12.2018 17:43
 
 
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бєлашова Марія Дмитрівна, студентка, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
06.12.2018 21:38
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гелевачук Зоя Йосипівна, асистент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка, Криворізький економічний інститут, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
24.12.2018 14:13
 
 
СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ АВТОЗАПРАВНОГО БІЗНЕСУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ромашко Олександра Михайлівна, кандидат економічних наук, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Бариляк Василина Олександрівна, студентка, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
11.12.2018 12:21
 
 
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВМИ РИЗИКАМИ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тельная Юлія Андріївна, бакалавр, Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
18.12.2018 12:38
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.298 сек. / Mysql: 1569 (0.235 сек.)