|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-6] з 6 |
Сторінки:
1
|
|
|
ЖІНКИ-ЛІДЕРИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Бендина З. Т., студент, Національний університет «Львівська політехніка»;
Передало Х. С., кандидат економічних наук, доцент, Національний університет «Львівська політехніка»
|
26.12.2018 17:43 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Гелевачук Зоя Йосипівна, асистент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана;
Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка, Криворізький економічний інститут, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
|
24.12.2018 14:13 |
|
|
СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ АВТОЗАПРАВНОГО БІЗНЕСУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ромашко Олександра Михайлівна, кандидат економічних наук, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу;
Бариляк Василина Олександрівна, студентка, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
|
11.12.2018 12:21 |
|
Відображено [1-6] з 6 |
Сторінки:
1
|
|
|
|