:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 10 (26.12.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 10 (26.12.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 10 (26.12.2018)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 21



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
EVALUATION OF EFFICIENCY OF BUSINESS DEVELOPMENT STRATEGY
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Dudko Anastasiia Valeriivna, student, National Aviation University
26.12.2018 17:31
 
 
ЖІНКИ-ЛІДЕРИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бендина З. Т., студент, Національний університет «Львівська політехніка»; Передало Х. С., кандидат економічних наук, доцент, Національний університет «Львівська політехніка»
26.12.2018 17:43
 
 
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бєлашова Марія Дмитрівна, студентка, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
06.12.2018 21:38
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гелевачук Зоя Йосипівна, асистент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка, Криворізький економічний інститут, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
24.12.2018 14:13
 
 
СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ АВТОЗАПРАВНОГО БІЗНЕСУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ромашко Олександра Михайлівна, кандидат економічних наук, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Бариляк Василина Олександрівна, студентка, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
11.12.2018 12:21
 
 
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВМИ РИЗИКАМИ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тельная Юлія Андріївна, бакалавр, Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
18.12.2018 12:38
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.298 сек. / Mysql: 1540 (0.235 сек.)