:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 8 (29.10.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 8 (29.10.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 8 (29.10.2018)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 21



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 
 
МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ РОБІТНИКІВ ТА СЛУЖБОВЦІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Божко Володимир Сергійович, магістр, Державний Університет Інфраструктури та Технологій; Тотоєва Карина Тарієлівна, магістр, Державний Університет Інфраструктури та Технологій
29.10.2018 20:33
 
 
ПОРІВНЯННЯ ТРАДИЦІЙНОГО ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Брадулов Павло Олександрович, аспірант кафедри маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
29.10.2018 22:13
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО- РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гакова Міра Володимирівна, асистент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
30.10.2018 20:48
 
 
СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубина Віталій Олександрович, студент факультету менеджменту та маркетингу, спеціальності - економіка підприємства, Національного технічного університету України «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського»,
18.10.2018 21:14
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ЯК ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Євтушенко Ганна Іванівна, кандидат економічних наук, доцент, Національний університет державної фіскальної служби України; Фисина Оксана Миколаївна, студент, Національний університет державної фіскальної служби України
29.10.2018 21:05
 
 
 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО РИНКУ МЕДИЧНИХ ІТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пелюхня Поліна Русланівна, студент, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
29.10.2018 21:56
 
 
МАРКЕТИНГ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ: СУТНІСТЬ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ КОНЦЕПЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Проскурніна Надія Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця
29.10.2018 20:39
 
 
МАРКЕТИНГОВА КОМУНIКАЦIЙНА ПОЛIТИКА АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тараєвcька Леcя Cтепанiвна, доцент кафедри менеджменту i адмiнicтрування, Івано-Франкiвcький нацiональний технiчний унiверcитет нафти i газу; Боднарчук Хриcтина Юрiївна, магістр кафедри менеджменту адмiнicтрування, Iвано-Франкiвcький нацiональний технiчний унiверcитет нафти i газу
28.10.2018 19:40
 
 
РЕІНЖИНІРИНГ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ КОМПАНІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шашко Вікторія Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія; Таранюк Альона Миколаївна, студентка, Донбаська державна машинобудівна академія
29.10.2018 09:04
 
Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.235 сек. / Mysql: 1540 (0.184 сек.)