:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 2 (28.03.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 2 (28.03.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 2 (28.03.2018)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Булах Ірина Іванівна, викладач вищої категорії, ВСП Агротехнічний коледж УНУС; Шиманська Олена Володимирівна, викладач вищої категорії, ВСП Агротехнічний коледж УНУС
13.03.2018 12:18
 
 
МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гірняк Євген Іванович, викладач кафедри природничо-наукових дисциплін, Хортицька національна академія
28.03.2018 19:59
 
 
СУЧАСНІ ТРЕНДИ В ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тритяк Дарія Богданівна, бакалавр, Львівський національний університет ім. І. Франка
28.03.2018 20:12
 
 
ПРИНЦИП ПАРЕТО В МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ, ЯК МЕТОД ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шабельнік Дарина Володимирівна, студентка, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
02.04.2018 13:18
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.469 сек. / Mysql: 1569 (0.408 сек.)