|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-8] з 8 |
Сторінки:
1
|
|
|
МАРКЕТИНГ В УКРАЇНСЬКОМУ ФУТБОЛІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Гірняк Євген Іванович, викладач кафедри природничо-наукових дисциплін, Хортицька національна академія
|
08.02.2018 18:15 |
|
|
ЯК ВПЛИВАЮТЬ НА ІННОВАЦІЙНУ СПРИЯТЛИВІСТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Дюжев Віктор Геннадійович, доктор економічних наук, професор кафедри організації виробництва і управління персоналом, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Бойченко Олег Iгорович, аспірант, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
|
04.01.2018 15:53 |
|
|
ВИЗНАЧЕННЯ КОРИСНОСТІ НАУКОВОЇ ТЕХНІЧНОЇ СПІВПРАЦІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лісовська Лідія Степанівна, кандидат економічних наук, НУ «Львівська політехніка»; Теребух Андрій Андрійович, доктор економічних наук, НУ «Львівська політехніка»
|
28.02.2018 11:31 |
|
Відображено [1-8] з 8 |
Сторінки:
1
|
|
|
|