|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-13] з 13 |
Сторінки:
1
|
|
|
СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ведута Людмила Леонідівна, старший викладач кафедри менеджменту, факультет менеджменту та маркетингу, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського; Довгань Л.Є., кандидат економічних наук,професор кафедри менеджменту, факультет менеджменту та маркетингу, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
|
24.11.2017 17:35 |
|
|
ОСНОВНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Карпенко Руслана Олександрівна, студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
24.11.2017 17:16 |
|
|
СЕТЕВОЙ МАРКЕТИНГ: ЧТО ЭТО ТАКОЕ, ЕГО ПЛЮСЫ И МИНУСЫ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Марченко Виктория Александровна, студент, Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого, г. Мелитополь, Украина
|
09.11.2017 19:11 |
|
|
МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА В ІННОВАЦІЙНІЙ СФЕРІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана»; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка спеціальності 075 Маркетинг, Криворізький економічний інститут Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана»
|
20.11.2017 17:21 |
|
|
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДРИЄМСТВ АПК
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Польова Олена Леонідівна, доктор економічних наук, доцент кафедри фінансів, банківської страви та страхування Вінницького національного аграрного університету
|
27.11.2017 19:36 |
|
|
СТРЕС-МЕНЕДЖМЕНТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Райчева Аліна Олександрівна, студентка, Університет державної фіскальної служби України
|
29.11.2017 17:58 |
|
|
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ АУТСОРСИНГУ В УКРАЇНІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Стойкова Єлизавета Сергіївна, студентка 3 курсу напряму підготовки «Міжнародна економіка» Університету Державної фіскальної служби України, м. Ірпінь
|
29.11.2017 18:39 |
|
|
РОЗВИТОК БРЕНДА У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТІ ДЛЯ СПОЖИВАЧА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Шевченко Олена Леонідівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
23.11.2017 17:28 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ДРІБНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Шукліна В.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та маркетингу, Херсонський національний технічний університет, Україна; Шульженко М.А., студентка, Херсонський національний технічний університет, Україна
|
27.11.2017 20:35 |
|
Відображено [1-13] з 13 |
Сторінки:
1
|
|
|
|