:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Досягнення і проблеми сучасної економічної науки (27.10.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Досягнення і проблеми сучасної економічної науки (27.10.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Досягнення і проблеми сучасної економічної науки (27.10.2017)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-3] з 3 Сторінки: 1 
 
ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА РАХУНОК СТВОРЕННЯМЕРЕЖІ ФІРМОВОЇ ТОРГІВЛІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Арсєнова Анастасія Віталіївна, магістр, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
27.10.2017 19:24
 
 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВПЛИВУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голіцин Андрій Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана
27.10.2017 18:03
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Завальнюк Катерина Сергіївна, асистент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м.Київ, Україна; Заболотна Світлана Петрівна, студентка, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м.Київ, Україна
30.10.2017 18:06
 
Відображено [1-3] з 3 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.941 сек. / Mysql: 1569 (0.864 сек.)