:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Досягнення і проблеми сучасної економічної науки (27.10.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Досягнення і проблеми сучасної економічної науки (27.10.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Досягнення і проблеми сучасної економічної науки (27.10.2017)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 21



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-3] з 3 Сторінки: 1 
 
ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА РАХУНОК СТВОРЕННЯМЕРЕЖІ ФІРМОВОЇ ТОРГІВЛІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Арсєнова Анастасія Віталіївна, магістр, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
27.10.2017 19:24
 
 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВПЛИВУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голіцин Андрій Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана
27.10.2017 18:03
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Завальнюк Катерина Сергіївна, асистент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м.Київ, Україна; Заболотна Світлана Петрівна, студентка, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м.Київ, Україна
30.10.2017 18:06
 
Відображено [1-3] з 3 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 2.014 сек. / Mysql: 1540 (1.907 сек.)