|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Біла Ірина Василівна, викладач комерційних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
|
25.09.2017 16:22 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ЗА SCRUM-ПІДХОДОМ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Кулініч Тетяна Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту організацій, Національний університет «Львівська політехніка»; Болібрух Лідія Іванівна, студентка 4 курсу Інституту економіки і менеджменту, Національний університет «Львівська політехніка»
|
29.09.2017 08:34 |
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
|