|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-9] з 9 |
Сторінки:
1
|
|
|
ПРЕИМУЩЕСТВА НОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ МЕНЕДЖМЕНТА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Даньшина Юлия Владимировна, кандидат наук государственного управления, Университет таможенного дела и финансов
|
23.06.2017 18:18 |
|
|
ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Дем’янів Віктор Русланович, студeнт 4-го курсу Iвaнo-Фрaнкiвськoгo нaцioнaльнoгo тeхнiчнoгo унiвeрситeту нaфти i гaзу, м.Iвaнo-Фрaнкiвськ, Укрaїнa
|
30.06.2017 10:21 |
|
|
ВИКОРИСТАННЯ EQ В УПРАВЛІННІ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Довгань Людмила Євгеніївна, кандидат економічних наук, професор кафедри менеджменту, КПІ ім. І. Сікорського; Ведута Людмила Леонідівна, ст. викладач кафедри менеджменту, КПІ ім. І. Сікорського
|
27.06.2017 19:16 |
|
|
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Зав’ялова Марина Володимирівна, доцент, кандидат економічних наук заступник завідувача кафедри маркетингу Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Михайліченко Дар’я Юріївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
|
20.06.2017 07:24 |
|
|
ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВНА КОНЦЕПЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ПОСЛУГ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Дяченко Олена Миколаївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
|
19.06.2017 17:29 |
|
|
ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТА ДОТРИМАННЯ ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В БІЗНЕСІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Передало Христина Станіславівна, кандидат економічних наук, доцент, Національний університет «Львівська політехніка»; Огерчук Юрій Володимирович кандидат економічних наук, доцент, Національний університет «Львівська політехніка»
|
30.06.2017 10:01 |
|
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В МОТИВАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Степанюк Г.С., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і адміністрування Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, м. Івано-Франківськ; Дем’янів В.Р., студент IV-го курсу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, м. Івано-Франківськ
|
01.07.2017 17:42 |
|
Відображено [1-9] з 9 |
Сторінки:
1
|
|
|
|